تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

ورزشگاه آزادی بیرجند مملو از جمعیت است

ورزشگاه آزادی بیرجند مملو از جمعیت است
بیرجند- ورزشگاه آزادی بیرجند که امروز مهیای دیدار مردمی شهروندان با رئیس جمهور شده اکنون مملو از جمعیت است و دقایقی قبل آیت الله رئیسی وارد ورزشگاه شد.

 

شهروندان خراسان جنوبی از پیر و جوان، مرد و زن و همه و همه ساعتی قبل در ورزشگاه آزادی بیرجند گردهم آمده اند و منتظر دیدار رئیس جمهور  هستند.

در این بین حضور جوانان و نوجوانان بیشتر به چشم می خورد، همچنین بسیاری از شهروندان هنوز در خیابان های منتهی به ورزشگاه منتظر دیدار با رئیس دولت مردمی هستند.

دانش آموزان و دانشجویان نیز با حضور پر رنگ خود جلوه‌ای دیگر به این مراسم داده‌اند.

مردم شیعه و سنی استان خراسان جنوبی و بیرجند با حضور در مراسم سخنرانی آیت الله رئیسی ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در همراهی خود با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به ثبت رسانده و ثابت می‌کنند که تا زمانی که کشور اسلامی ما از سرمایه حضور پرشور مردم در صحنه برخوردار است، دشمنان و ایادی سرسپرده آنها به اهداف خود نمی‌رسند.

ورزشگاه آزادی بیرجند میعادگاه حضور دلیر مردان و بانوان بیدار دلی است که در هیچ برهه از زمان و تحت هیچ شرایطی در همراهی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و با حضور خود دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام گذاشتند.

در شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ایجاد اغتشاش به دنبال ناامید کردن مردم از خدمات مسوولان نظام جمهوری اسلامی و دولت هستند؛ مردم همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی با حضور پرشور برای استقبال از آیت الله رئیسی بار دیگر خط بطلانی بر نقشه ‌های دشمنان می‌کشند.

جمعی از مردم هم در ورودی ورزشگاه آزادی با نامه‌های در دست آمده‌اند تا مشکلات خود را به رئیس جمهور منتقل کنند.

برپا شدن سیاه چادرهایی از عشایر در مسیر ورودی به این ورزشگاه جلوه‌های دیگر در استقبال از رییس جمهور است.

تعدادی از مردم بویژه جوانان و نوجوانان در حالی که تصاویری از آیت الله رئیسی و رهبر معظم انقلاب را در دست دارند به سمت ورزشگاه آزادی بیرجند در حرکت هستند و برخی هم با دردست داشتن پرچم سه رنگ ایران برای استقبال از رییس جمهور لحظه شماری می‌کنند.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

معاون رئیس جمهور و جمعی از وزرا و معاونین وزرا در این سفر ۲ روزه حضور دارند.

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند از برنامه‌های اولین روز این سفر است و چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی با حضور آیت الله رئیسی در این استان افتتاح می‌شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.