تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
نگاه اقتصاد - به همت امور فرهنگی و دینی آبفای استان ایلام، محفل انس با قرآن کریم در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با حضور مدیر عامل، معاونان و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، روزه داران حاضر در این ویژه برنامه ابتدا به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر نظری، امام جماعت شرکت، در سخنانی به بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان و ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداخت و گفت در این زمینه هنر ما باید این باشد با اقناع جوانان را با مباحث دینی و حجاب و عفاف آشنا نماییم چرا که با برخوردهای سلبی وضعیت عفاف و حجاب اصلاح نمی شود و لازم است در بیان گفته ها و دستورات در این حوزه دقت لازم صورت گیرد.

محمد تقی رشیدی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت نیز در حاشیه این مراسم با اشاره اینکه محفل معنوی انس با کلام وحی و ختم قرآن کریم هر ساله در ماه مبارک رمضان در آبفای شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار می شود، گفت: محفل های قرآنی گشودن دریچه ای برای رسیدن به فضای پر برکت و پرشکوه مفاهیم قرآنی است و اینگونه جلسات باید گسترش پیدا کند تا سرعت رشد مفاهیم قرآنی در جامعه افزایش یابد.

رشیدی برگزاری این گونه مجالس قرآنی را باعث تقویت روحیه معنوی و فرهنگی کارکنان وآشنایی عمیق آنها با کتاب آسمانی قرآن کریم دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.