تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)مطرح کرد؛

۶ اصل محوری در وصیت‌نامه شهید سلیمانی

۶ اصل محوری در وصیت‌نامه شهید سلیمانی
تهران- فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: حاج قاسم در وصیتنامه خود بر ۶ اصل تاکید می‌کند که یکی از آنها ولایت فقیه است. یکی از مهم‌ترین شئونات، توجه و ارتباط قلبی و دلی با این حکیم فرزانه است.

سردار حسن حسن‌زاده روز یکشنبه در دومین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی» که سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمول‌هایی را به ما یاد داد که اگر بخواهیم با اصول ایشان آشنا شویم، باید این فرمول‌ها را بدانیم و برای دانستن این اصول، باید وصیت نامه این شهید را بخوانیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: او در وصیت نامه خود بر ۶ اصل تاکید می‌کند که یکی از آنها ولایت فقیه است؛ در وصیت نامه این شهید بزرگوار آمده است که یکی از مهم‌ترین شئونات، توجه و ارتباط قلبی و دلی با این حکیم فرزانه است.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در سخنرانی خود گفته بود که جمهوری اسلامی ایران، حرم است؛ در حوادث اخیر دیدید که دشمن تمام توان خود را گذاشت تا به این حرم و خیمه خدشه وارد کند. اما مشاهده کردید که حضور مردم در زیر تابوت شهدا چه کرد. مردم با دشمنان همراهی نکردند و جهاد کبیر را رقم زدند.

سردار حسن‌زاده بیان داشت: دشمنان ما امروز به دلیل همراهی نکردن مردم عصبانی هستند؛ به رغم وجود مشکلات معیشتی، مردم درست تشخیص دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری، قوی عمل کردند.

فرمانده سپاه تهران خدمت به مردم را شاخصه اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اگر بخواهیم ویژگی خاص یک کارمند که او را در مکتب حاج قاسم قرار می‌دهد، برشماریم، شاخصه خدمت به مردم را باید ملاک قرار دهیم و مواجهه با دشمنان شاخصه ای دیگر است.

وی افزود: یکی دیگر از نکاتی که باید در مکتب شهید سلیمانی به آن توجه کنیم، نگاه به اعضای جامعه است. ما در هر تشکیلاتی هستیم، خادم همه مردمیم، نه بخشی از مردم. همه دختران و پسرانی که در جامعه ما زندگی می‌کنند، اعضای این جامعه هستند.

سردار حسن‌زاده بیان داشت: رئیس جمهور به درستی گفتند که «هر آنچه که فریب این فضای مجازی را خوردند، باز هم آغوش ما به روی همه این‌ها باز است. اینها جوانان ما، ملت ما و عزیزان ما هستند. اما آنهایی که دشمنان این نظامند، ما با آنها برخورد خواهیم کرد.» این ناشی از نگاه مکتب حاج قاسم و برگردان‌ها از آرمان‌های امام (ره) است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.