تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

پروژه های صنعتی ایلام نیازمند سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ کشور است

پروژه های صنعتی ایلام نیازمند سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ کشور است
ایلام - استاندار ایلام خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ در اجرای پروژه‌های مختلف صنعتی در استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در دیدار با وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، پس از ورود سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تولید فیلترهای تصفیه آب و شرکت شستا در طرح تولید کاغذ سنگی، خواستار ورود و سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو در طرح های صنعتی ایلام شد.

وی افزود: پیرو پیگیری تفاهم های منعقد شده در طی سفر مدیرعامل ایمیدرو به ایلام تصمیمات مهمی در جهت سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان اخذ شد.

بهرام نیا ادامه داد: سرمایه‌گذاری در احداث کارخانه طرح تولید هیدرات‌ پتاسیم و سولفات پتاسیم و تکمیل مطالعات پتانسیل یابی معدنی جهت احداث طرح‌های مرتبط با تولید سلستین، دولومیت و آجر در شهرستان آبدانان و همچنین احداث کارخانه فرآوری بیتومین در شهرستان ایوان از جمله این پروژه ها است.

وی احداث کارگاه تولید گوهر سنگ‌ها و تراش سنگ‌های قیمتی، استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی معدن استان در پروژه‌های مطالعات و پتانسیل‌یابی و بررسی و مکان‌یابی طرح بتن گازی سبک و کربن اکتیو از بیتومین در سطح استان را از دیگر پروژه های مورد تفاهم با شرکت ایمیدرو برشمرد.

استاندار ایلام یادآور شد: به همت دولت سیزدهم برای اولین بار در ایلام، شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ کشور از جمله ایدرو، شستا و ایمیدرو به حوزه سرمایه‌گذاری کلان و گسترده استان ورود کرده اند که تحقق این پروژه ها باعث توسعه صنعت ایلام می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.