تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

مسئولان با در پیش گرفتن مرام شهید سلیمانی گره‌های زندگی مردم را باز کنند

مسئولان با در پیش گرفتن مرام شهید سلیمانی گره‌های زندگی مردم را باز کنند
تهران- فرزند شهید سلیمانی گفت: آنچه امروز اهمیت دارد این است که تمام مسئولان راه و مرام شهید سلیمانی را در پیش گرفته و گره های بزرگ و کوچک زندگی مردم را با فداکاری باز کنند و زندگی و آینده بهتری را برای مردم رقم بزنند.

 

زینب سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاران شهیدش در مصلی تهران، اظهار داشت:سه سال پیش در چنین روزی شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید، همان آرزویی که برای رسیدن به آن به تعبیر خودشان چهل سال کوه‌ها و بیابان ها و صحراها را برای رسیدن به آن طی کرده بودند.

وی افزود: آن چیزی که امروز از ایشان به جا مانده، منش و مرام و مکتب این شهید عزیز است و این همان چیزی است که میتوانیم با بهره برداری از آن باعث رشد و تعالی ملت ایران و همه امت اسلام شویم.

زینب سلیمانی با بیان اینکه بهترین گواه این منش، وصیتنامه و کارنامه عملی این شهید است، گفت: امسال آن چیزی که از این وصیتنامه برجسته شد همان عبارت جان من هزاران بار فدای شما است که اندیشه و جایگاه مردم نزد شهید سلیمانی را نشان می‌دهد.

فرزند شهید سلیمانی با بیان اینکه باید این سوال را مطرح کرد که چرا شهید سلیمانی جان خود را فدای ملت می‌کرد؟ اظهار داشت: شهید سلیمانی مردم را مردم پرافتخار و سربلندی می دانست، شهید سلیمانی مردم ایران را مردم پرافتخاری می دانست که جان و مال و عزیزان خود را خالصانه برای اسلام و ایران فدا کردند.

وی در پایان عنوان کرد: آنچه امروز اهمیت دارد این است که تمام مسئولان راه و مرام شهید سلیمانی را در پیش گرفته و گره های بزرگ و کوچک زندگی مردم را با فداکاری باز کنند و زندگی و آینده بهتری را برای مردم رقم بزنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.