تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در ایلام

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در ایلام
ایلام - مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای ایلام خبر داد.

 

مجید بیگلریان روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و اعلام سطح هشدار از طریق سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان سامانه‌ای ناپایدار از فردا تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: سامانه بارشی با کاهش دمای روزانه و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف به همراه با وزش باد شدید در استان فعال خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام تاکید کرد: نفوذ سامانه بارشی با شرایط ناپایدار از چهارشنبه ۱۴ دیماه تا روز جمعه در سطح استان ایلام فعالیت خواهد داشت.

بگلریان بیان کرد: این بارش‌ها با عث آبگرفتگی و لغزندگی جاده ها ، برف در ارتفاعات، مه در گردنه‌ها مشاهده شود.

وی عنوان کرد: در پی ورود این سامانه بارشی، هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان ایلام صادر شده است و کلیه دستگاه های ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان ها آمادگی لازم با هرگونه شرایط بحرانی داشته باشند.

بگلریان اضافه کرد: آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد بویژه در گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال تأخیر یا لغو پرواز، افزایش مصرف حامل‌های انرژی به ویژه گاز از مخاطرات احتمالی این سامانه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.