تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

سهم ایوان از مجموع پروژه های استان ایلام ۹۵ طرح است

سهم ایوان از مجموع پروژه های استان ایلام ۹۵ طرح است
ایلام - استاندار ایلام گفت: ۹۵ طرح و پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی از مجموع یک هزار و ۱۳۱ پروژه استان، سهم شهرستان ایوان است.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایوان اظهار داشت: طبق مصوبه های سفر رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به استان ۳۰۰ هکتار گلخانه در استان احداث می شود که سهم شهرستان ایوان از این مقدار ۲۵ هکتار است.

وی افزود: برای تسریع در خدمت رسانی به مردم، مدیران شهرستان ها بوروکراسی اداری را حذف کنند و تنها دغدغه آنها، رفع مشکلات و مسایل مردم باشد.

استاندار ایلام با ابراز رضایت از اقدامات و پروژه های انجام گرفته در ایوان ادامه داد: باید اقدامات و کارهای انجام شده در شهرستان به اطلاع مردم برسد و مسوولان با تلاش خود پیگیری مطالبات مردم جدیت داشته باشند.

بهرام نیا یادآور شد: مردمی بودن از مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم است و در سایه همین ویژگی ها دولت سیزدهم سعی در رفع یا کاهش مشکلات و پیگیری مطالبات مردم را دارد.

وی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه های ایوان در مقایسه با ماه های قبل رضایت بخش است و تا تکمیل و بهره برداری پروژه های نیمه تمام در ایوان پیگیری ها استمرار خواهد داشت.

استاندار ایلام به برگزاری تریبون های آزاد در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: برگزاری تریبون آزاد در شهرستان ها برای شنیدن مشکلات، مسایل و انتقادات مردم مصادق بارز مردم سالاری و راهی موثر برای پیگیری خواسته های مردم است.

بهرام نیا ادامه داد: انقلابی و جهادی عمل کردن و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، مهم ترین ملاک انتصاب مدیران شهرستانی است و انتصاب مدیران تنها با انتخاب و صلاح دید فرمانداران باید باشد.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از پروژه های مختلفی چون کنار گذر ایوان، پروژه تصفیه خانه آب شرب، طرح های صنعتی و تولیدی شهرستان، نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ایوان بود.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی استاندار ایلام به نقاط مختلف ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.