تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه:

ضعف آمریکا در حمله شبانه به شهید سلیمانی آشکار شد

ضعف آمریکا در حمله شبانه به شهید سلیمانی آشکار شد
مشهد- فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزم شهید قاسم سلیمانی گفت: اینکه آمریکا نیمه شب و آن هم از آسمان به شهید سلیمانی حمله می‌کند، نشان از ترس و ضعف استکبار و قدرت ایران اسلامی دارد.

سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: آمریکا همان کشوری است که ادعای کدخدایی دنیا را دارد اما در شب تاریک و از آسمان بر سردار سلیمانی حمله ور می شود، اگر قدرت داشت در جنگ روبه رو با سردار بزرگ ایران نبرد می کرد.

وی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی سند افتخار ایران اسلامی است و این گونه به شهادت رساندن توسط آمریکا باعث شد که آن شهید در تاریخ کل ایران بدرخشد و همه انسانهای آزاد در روی کره خاکی او را الگوی خود قرار دهند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: شهید قاسم سلیمانی روستازاده بی ادعایی از خطه کرمان بود، او در روستا بزرگ شد اما در زمان جنگ تحمیلی در پنج استان در مقابل دشمن مزدور حزب بعث جنگید، پس از جنگ نیز در شرق کشور در برابر اشرار آن منطقه دلاوریها از خود نشان داد و شبانه روز در پی اشرار آن منطقه بود.

اسدی ادامه داد: شهید سلیمانی برخی اشرار را با زور اسلحه تسلیم و برخی را با گفتگو خلع سلاح می کرد، آن شهید والامقام در سال ۱۳۷۶ وارد نیروی زمینی قدس سپاه شد و برنامه خود را برای ۲۰ سال آینده در همه کشورهای اطراف طراحی کرد.

وی اظهار داشت: قاسم سلیمانی توانست در عراق ورق را برگرداند و جوانان را ساماندهی کند و پرونده داعش را برای همیشه در آن کشور ببندد.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سلیمانی بسیار باادب، خستگی ناپذیر، شوخ طبع، باسخاوت، شجاع و همیشه توکلش به خدا بود، خودش را سرباز ولی فقیه می دانست و این رمز موفقیت او بود.

اسدی اضافه کرد: شهید سلیمانی درجه داری بود که همیشه و در خط اول مقدم حضور داشت، هیچ وقت بسیجیان و سربازان خود را تنها در خط مقدم نمی گذاشت و در کنار آنان می جنگید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.