تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

افتتاح ۲۲۵ طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج سازندگی سپاه در ایلام

افتتاح ۲۲۵ طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج سازندگی سپاه در ایلام
ایلام - مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۲۲۵ طرح عمرانی در بخش های مختلف همزمان با سراسر کشور در اقصی نقاط استان افتتاح شد.

سرهنگ علی ملک زاده روز شنبه در حاشیه افتتاح سراسری طرح های محرومیت زدایی مردم پایه بسیج مستضعفان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ها در بخش هایی چون ساخت منازل مسکونی محرومان، آب شرب روستایی، تامین آب کشاورزی، مدرسه و خانه عالم انجام گرفته است.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه ها مربوط به آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی است که برای استان ایلام آبرسانی به ۱۲۸ روستا ابلاغ شده که این تعداد به ۲۰۳ روستا با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت افزایش یافته و برای آبرسانی این روستاها اعتبار ۸۰۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

سوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اجرای طرح تامین آب کشاورزی در قالب از آبخیز تا جالیز را از دیگر برنانه های مهم بسیج سازندگی برشمرد و توضیح داد: در قالب این طرح احداث کانال هدایت آب، احیای قنوات، لایروبی کانال ها و قنوات برای اراضی کشاورزی استان انجام شده است.

ملک زاده یادآور شد: احداث ۱۰۰ باب منزل مسکونی محرومان، راه های روستایی، پروژه های متفرقه نظیر پل و ابنیه، خانه عالم و مدرسه از دیگر پروژه های محرومیت زدایی در مناطق روستایی است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی انجام گرفته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برای طرح های مذکور افزون بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و داخلی سپاه هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح سه هزار و ۵۰ پروژه به صورت وبینار با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.