تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

سرمایه گذاری ۵۹۷ میلیارد ریالی شهرداری ایلام برای پروژه های عمران شهری

سرمایه گذاری ۵۹۷ میلیارد ریالی شهرداری ایلام برای پروژه های عمران شهری
ایلام -شهردار ایلام گفت: بیش از ۵۹۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمران شهری و زیرساخت های شهرداری هزینه شده است.

بانک محمدی آوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی هشت ماهه اخیر شهرداری ایلام در بخش عمران و زیرساخت شهری اقدامات متعددی انجام داده که برای این طرح ها افزون بر ۵۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: اجرای پروژه موزاییک فرش منطقه یک شهری به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال، موزاییک فرش منطقه ۲ به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال و موزاییک فرش ورودی وادی آرامستان بهشت رضا (ع) به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال از طریق مناقصه عمومی توسط شهرداری انجام گرفته است.

شهردار ایلام یادآور شد: بازسازی سیلبند تخریبی علی آباد به مبلغ قراردادی چهار میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال و طرح آسیب شناسی و بررسی سیلبندهای شهر ایلام به مبلغ هشت میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری از دیگر اقدامات شهرداری محسوب می شود.

محمدی آوندی ادامه داد: اجرای پروژه جدول گذاری ورودی وادی بهشت رضا (ع) به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال، تکمیل فاز اول خط انتقال و توزیع پساب از مخزن ۴۰۰ متر مکعبی چغاسبز بلوار پژوهش به مبلغ ۴۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال، اجرای پارک های محله ای شهر ایلام به مبلغ هشت میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال از جمله پروژه های عمران شهری در ایلام طی مدت یاد شده است.

وی بازسازی رفوژ جاده مهران به مبلغ هفت میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال، طرح مشاوره حمل و نقل و ترافیک شهر ایلام به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال و باکس بتنی بلوار پژوهش به مبلغ نزدیک به ۲۷ میلیون ریال را از دیگر طرح های شهرداری ذکر کرد.

شهردار ایلام اضافه کرد: اجاره پنج دستگاه کامیون حمل مصالح به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای فاز اول میدان دفاع مقدس به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال، بازسازی میدان ارغوان به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال و اجرای آسفالت در سطح شهر به تناژ ۱۸ هزار تن به مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال از دیگر فعالیت های عمرانی شهرداری ایلام است.

محمدی آوندی گفت: از دیگر اقدامات شهری شهرداری ایلام می توان به خرید، نصب و راه اندازی دوربین های پایش تصویری به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال، پیگیری اجرای پروژه میدان استاندارد دیوار حایل جنب آتش نشانی ساختمان به وسعت ۶۰ متر مربع در تپه شاهد و جنب سامانه ۱۳۷ و اجرای سیستم اداری چغاسبز، پارتیشن بندی، اجرای سقف کاذب، شبکه اتوماسیون اداری، نصب درب و سیستم گرمایشی در این مکان به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی زیرسازی در سطح شهر به متراژ ۱۱۵ هزار مترمربع به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و بازسازی ترمینال شهدای ایلام شامل تأسیسات برقی، مکانیکی، کفپوش، رنگ آمیزی، تهویه سرویس های بهداشتی و استراحتگاه رانندگان سواری به مبلغ چهار میلیارد ریال را از دیگر اقدامات شهرداری ایلام طی هشت ماه اخیر برشمرد.

شهردار ایلام افزود: ایجاد ۹ چشمه سرویس بهداشتی در ورودی ارغوان و نصب علائم ترافیکی و رنگ آمیزی در سطح شهر همراه با نصب تابلو دیوارکوب علائم راهنمایی و رانندگی و نصب چراغ های راهنمایی در بلوار مدرس و میدان معلم به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را جمله اقدامات شهرداری ایلام نیز در این مدت توسط شهرداری ایلام انجام گرفته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.