تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

ایلام، استان نخست کشور در آبرسانی به نقاط محروم است

ایلام، استان نخست کشور در آبرسانی به نقاط محروم است
ایلام -  استاندار ایلام با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای بخش بولی شهرستان چوار هدف آبرسانی طرح آبرسانی به مناطق محروم است، گفت: ایلام رتبه نخست پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم بین استان های سراسر کشور را کسب کرد.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نخستین برنامه خود در شهرستان چوار از محل کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار بازدید کرد.

وی افزود: پیچ های خطرناک مسیر ارتباطی بخش بولی از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت گاز بیجار حذف و روکش آسفالت این مسیر در اسرع وقت باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به طرح آبرسانی به مناطق محروم، گفت: ایلام با ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست طرح آبرسانی به مناطق محروم را به خود اختصاص داده و تعدادی از روستاهای بخش بولی شهرستان چوار نیز هدف آبرسانی طرح آبرسانی به مناطق محروم است.

بهرام نیا از افزایش اعتبارات آبرسانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: در وهله نخست مقرر شد به ۱۲۸ روستا محروم استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان آبرسانی شود اما با رایزنی های انجام شده تعداد روستا از ۱۲۸ روستا به ۲۰۰ روستا و اعتبار در نظر گرفته شده از ۵۰۷ میلیارد تومان به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود آب تمامی روستاهای ایلام بطرف می شود، یادآور شد: ایلام رتبه نخست پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم بین استان های سراسر کشور را کسب کرد.

بازدید از کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار، بازدید شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار، باز جاده ریزه وند، نشست با معتمدان شهرستان، حضور در نشست شورای اداری شهرستان، بازدید از شرکت ارغوان گستر، مراسم میثاق با شهدا گمنام و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان چوار است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرح های مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.