تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

تولید گاز در تنگ بیجار به ۱۱ میلیون مترمکعب افزایش می یابد

تولید گاز در تنگ بیجار به ۱۱ میلیون مترمکعب افزایش می یابد
ایلام - استاندار ایلام از برنامه ریزی برای افزایش تولید گاز از میدان تنگ بیجار به روزانه ۱۱ میلیون مترمکعب خبر داد.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه با در بازدید از شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار غرب اظهار داشت: روزانه ۶.۴ میلیون مترمکعب گاز در این مجموعه تولید و با بهره برداری از فاز دوم این مجموعه تولید گاز روزانه به ۱۱ میلیون متر مکعب می رسد.

وی خواستار تسریع در عملیات فاز دوم مجموعه نفت و گاز تنگ بیجار شد و افزود: در صورت بهره برداری از فاز دوم تنگ بیجار از یک سو شاهد اشتغالزایی بالا در این مجموعه و از سوی دیگر خوراک پالایشگاه و پتروشیمی تامین شود.

استاندار ایلام با قدردانی از تمامی دست اندارکاران و مجموعه نیروهای تلاشگر در مجموعه تنگ بیجار تاکید کرد: به اهتمام افراد و نیروی‌های تلاشگر و با انگیزه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از فاز دوم این مجموعه هستیم.

بازدید از کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار، بازدید از شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار، بازدید از جاده ریزه وند، نشست با معتمدان شهرستان، حضور در نشست شورای اداری شهرستان، بازدید از شرکت ارغوان گستر، حضور در مراسم میثاق با شهدا گمنام و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان چوار است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.