تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

استاندار ایلام:

۹۴ پروژه زیرساختی برای توسعه چوار در حال اجراست

۹۴ پروژه زیرساختی برای توسعه چوار در حال اجراست
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های کم نظیر چوار گفت: ۹۴ پروژه زیرساختی در حوزه های مختلف برای توسعه این شهرستان در حال اجراست.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جمع بزرگان، نخبگان و معتمدان شهرستان چوار با تجلیل از یاد و خاطره ۱۸۶ لاله پرپر شده شهرستان چوار، شهدای زمین فوتبال چوار و شهدای فتح میمک اظهار داشت: بازدیدهای متنوعی طی امروز از ظرفیت ها و زیرساخت‌های شهرستان انجام شد و بیت الغزل همه این سخنان بحث اشتغال جوانان این منطقه با توجه استقرار شرکت های پتروشیمی و پالایشگاه است.

وی با یادآوری اینکه سیمای پروژه های عمرانی این شهرستان روشن است، افزود: کارهای خوبی در این چهار دهه صورت گرفته که رضایتمندی نسبی مردم و توسعه زیرساخت ها را به دنبال داشته است.

استاندار ایلام تاکید کرد: از ۱۰۲ میلیارد تومان ارزش افزوده که برای اولین بار در استان اخذ شد حدود ۲ میلیارد تومان به شهرستان چوار اختصاص یافت و همچنین چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین حسینی به شهرستان چوار اختصاص یافته است.

بهرام نیا اضافه کرد: ۹۴ پروژه در شهرستان چوار از محل اعتبارات زیرساختی و توسعه ای در دست اجرا و یا اقدام است.

وی ادامه داد: استان ایلام با توجه به منابع نفت و گاز ظرفیت های خوبی در حوزه اشتغال دارد که با کمک مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با توسعه فازهای مختلف و اجرای طرح های مختلف در تلاش برای ایجاد اشتغال هستیم.

استاندار ایلام گفت: اما نباید جوانان ما فقط چشم به اشتغال در حوزه نفت و گاز داشته باشند، چراکه ظرفیت های دیگری برای اشتغال در استان وجود دارد و باید به سمت اشتغال در سایر حوزه ها حرکت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.