تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سامانه خوش حسابی «تراز»:

تسهیل و تشویق بخش تولید در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد

تسهیل و تشویق بخش تولید در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد
تهران- وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه تسهیل تولید و تشویق بخش مولد در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: نظام پاداش و جزا در گذشته به نفع تولیدکننده و صادرکننده نبود و باید این فرآیند اصلاح شود.

سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تراز، اظهار داشت: دولت سیزدهم تسهیل تولید و تشویق بخش مولد را در دستور کار دارد و این موضوع همواره مورد تاکید رییس جمهوری است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته نظام پاداش و جزا به نفع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نبوده است و بیشتر شامل افراد و شرکت‌هایی بود که در فضای سوداگری و مخل ثبات اقتصادی فعالیت می‌کردند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: باید تسهیلات و پاداش‌ها به تولیدکنندگان منضبط تعلق بگیرد و موانع کمتری برای فعالان اقتصادی ایجاد کنیم.

خاندوزی گفت: در حوزه مالیاتی سال آینده برای نخستین بار ۷۷ درصد اظهارنامه‌های فعالان اقتصادی در فرآیند رسیدگی قرار می‌دهیم و توان خود را متوجه افرادی که فرار مالیاتی دارند، قرار می‌دهیم.

وی اظهار داشت: امسال ۵۰ میلیون قلم اطلاعات ۵۰۰ هزار شرکت به صورت سیستمی در سامانه تراز بارگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد مراسم «رسم درستکاری»، آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران با حضور «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری و «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. در این مراسم سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب با نام «تراز» رونمایی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.