تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

شهدا در هر مقطعی یاریگر ملت ایران برای دفع فتنه ها هستند

شهدا در هر مقطعی یاریگر ملت ایران برای دفع فتنه ها هستند
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: خون پاک شهدا در هر مقطعی موجب دفع تجاوز دشمن و پیروزی ملت و خنثی کردن توطئه هاست.

محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت شهدای روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند اظهار داشت: ماحصل خون پاک شهدا استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دفع تجاوز دشمن و پیروزی برای ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان در حوادث اخیر یک بار دیگر برای حمله به آرمان های انقلاب اسلامی و ضربه زدن به اسلام و قرآن وارد میدان شدند ولی باز هم خون شهدا توطئه های دشمن را خنثی کرد.

معاون استاندار ایلام به نقش مردم بیشه دراز در دفاع مقدس و تقدیم ۴۰ شهید اشاره کرد و یادآور شد: این شهدا سند گویای مجاهدت های مردم هستند که در مقابل دشمن ایستادند و تسلیم نشدند و امروز هم راه شهدا را ادامه می دهند.

حسنی تاکید کرد: پیام آئین بزرگداشت شهدا این است که راه شهیدان ادامه دارد و ملت ایران بر عهد خود با شهدا ثابت قدم و در دفاع از انقلاب و ارزشها و ولایت تا آخر ایستاده اند.

فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: شهدا الگو ما هستند و به ما درس بزرگی دادند و انقلاب اسلامی را با خون خود بیمه کردند.

لطیف صادقی شهدا را موجب سربلندی ، عزت و اقتدار نظام دانست و افزود: پاسداشت شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی به رشادت های مردم بیشه دراز در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تقدیم ۴۰ شهید گویای وفاداری و عشق این مردم به نظام و ولایت است ، امروز نیز با برگزاری مراسم پاسداشت شهدا نشان دادند ادامه دهنده راه شهدا هستند و هیچگاه شهدا را فراموش نمی کنند.

فرماندار ویژه دهلران به خدمات نظام در شهرستان و خدمات آبرسانی و برق رسانی و گاز رسانی به روستاها هم اشاره و اضافه کرد: خدمات و اقدامات دولت در زیرساخت ها موجب شده این خدمات حتی در دورترین روستاها هم قابل لمس باشد.

آئین گرامیداشت شهیدان یوسف نظری و علیمراد نصری و لطیف نصری با حضور مسوولان و مردم و خانواده های معظم شهدا در روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران برگزار شد.

برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مداحی از دیگر برنامه ها بود.

روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران ۴۰ شهید تقدیم انقلاب و ارمان های آن کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.