تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

هزینه تراشی کمیسیون تلفیق در بودجه سبب مشکلات اقتصادی می‌شود

هزینه تراشی کمیسیون تلفیق در بودجه سبب مشکلات اقتصادی می‌شود
تهران- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد ۵۵ هزار میلیارد تومان بار مالی جدید برای دولت توسط کمیسیون تلفیق، گفت: تغییرات در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نباید منجر به هزینه‌تراشی برای دولت شود، زیرا این امر باعث مشکلات و تبعات اقتصادی در آینده خواهد شد.

جعفر قادری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ما با اشاره به تغییرات کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۲، اظهار داشت: طبق گزارش‌هایی که صورت گرفته کمیسیون تلفیق ۵۵ هزار میلیارد تومان بار مالی جدید برای دولت ایجاد کرده است که این امر در آینده مشکلاتی را برای اقتصاد و کشور ایجاد می‌کند.

وی افزود: اکنون یکی از آثار و تبعات افزایش نرخ ارز به دلیل ناترازی‌هایی است که در سال‌های گذشته در بودجه و بانک‌ها صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: نباید به این شرایط دامن بزنیم؛ بلکه باید این ناترازی‌ها را حذف کنیم تا دولت بتواند هزینه‌ها را تامین کند.

قادری با بیان اینکه ناترازی‌ها باید به طور کامل حذف شود، گفت: اگر بیش از جریان‌های درآمدی، هزینه بتراشیم، مشکل ایجاد می‌شود و منجر به افزایش حجم نقدینگی می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش حجم نقدینگی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.