تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

گربه‌سیاه سابق دیگر برای پرسپولیس آزاری ندارد؛ یحیی عدد ۶ را می‌خواهد

گربه‌سیاه سابق دیگر برای پرسپولیس آزاری ندارد؛ یحیی عدد ۶ را می‌خواهد
تهران-پرسپولیس در پنج مصاف ابتدایی با نفت بردی را نداشت اما در ادامه موفق شد این تیم را در ۶ مسابقه‌ بعدی، پنج مرتبه شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس باید فردا در چارچوب هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۳۹ امتیاز در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و تیم تحت هدایت رضا عنایتی با ۱۲ امتیاز قعرنشین است.

این ۲ تیم طی لیگ‌های چهاردهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم تا به اینجا ۱۱ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن پنج برد برای پرسپولیس، پنج تساوی و یک پیروزی برای نفت مسجدسلیمان بوده است. ۱۲ گل زده برای تیم تهرانی و هشت گل برای تیم خوزستانی تا به حال رد و بدل شده است.

چهار رویارویی نخست این ۲ تیم با نتیجه‌ی مساوی تمام شد. در ادامه شاهد پیروزی نفت در تهران مقابل پرسپولیس بودیم. یعنی در پنج مسابقه‌ ابتدایی پرسپولیس هیچ بردی نداشت اما در ادامه و در ۶ بازی به انجام رسیده سرخ‌پوشان تهرانی راه بردن حریف مسجدسلیمانی را یاد گرفتند و به پنج برد و یک تساوی دست یافتند. آنها در چهار مسابقه‌ی اخیز به نتیجه‌ای جز برد دست پیدا نکرده‌اند.

یحیی گل‌محمدی و رضا عنایتی نیز با آماری جالب به مصاف هم خواهند رفت. یحیی در مصاف با نفت به عنوان سرمربی پرسپولیس پنج برد و یک مساوی داشته و رضا عنایتی زمانی که هدایت هودار را در لیگ بیست و یکم به عهده داشت ۲ بار تیم گل‌محمدی را با نتیجه‌ مساوی متوقف ساخت.

حالا پرسپولیس به دنبال این است تا ششمین پیروزی خود برابر نفت را جشن بگیرد و به مسیر پیروزی بازگردد. نفت نیز می‌خواهد بعد از ۱۱ باخت و چهار تساوی در ۱۵ مسابقه‌ی اخیر دست به کاری بزرگ بزند و بعد از سه فصل پرسپولیس را در آزادی شکست دهد. کاری که مهدی تارتار مقابل گابریل کالدرون انجام داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.