تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

فرماندار سیروان: سیروان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

فرماندار سیروان: سیروان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
نگاه اقتصاد - فرماندار سیروان با اشاره به اینکه این دیار آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، گفت: این منطقه بدلیل داشتن مناطق بکر گردشگری هر ساله تعداد زیادی از گردشگران، مسافران نوروزی و غیره را به سوی خود فرا می خواند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان؛ علیرضا رئیسی در جلسه ستاد تسهیل سفر به همه دستگاه های اجرایی شهرستان برای آمادگی و پذیرایی از مهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: توجه ویژه به تنظیف عمومی و آماده سازی شهر لومار و روستاهای مورد هدف گردشگری توسط شهرداری و دهیاران ضرورت دارد.

 

وی به تأمین و نظارت بر قیمت‌های کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مسافران، گردشگران و شهروندان تأکید کرد و اظهار داشت: می بایست به منظور کنترل قیمت ها؛ نظارت و بازرسی ‌های به ‌موقع از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرد و این موضوع باید به نحو مطلوب مدیریت شود.

 

رئیسی تصریح کرد: انتظار می رود که دستگاههای ذیربط ضمن خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی، مناطق هدف گردشگری را به مسافران نوروزی معرفی کنند تا باعث ایجاد اشتغالزایی برای جوانان منطقه شود.

 

فرماندار سیروان گفت: بهسازی ورودی شهر با توجه به زمان محدودی که تا شروع سفرهای نوروزی داریم باید هرچه سریعتر در دست اقدام قرار گیرد.

رئیسی ماه مبارک رمضان را فرصت طلایی برای انس با قرآن و ترویج اعمال نیک و معنویات در جامعه دانست و گفت: رعایت شئونات،حرمت ماه مبارک رمضان و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت برنامه های مردم در این ماه باشد.

 

وی بر توجه ویژه به اجرای بازیهای بومی و محلی و مراسمات چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و گفت: اجرای این برنامه ها باعث آشنایی نسل جوان با آداب و رسوم قدیم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.