تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

حجت الاسلام فریادی:

عملکرد فرماندار سابق سیروان برای رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است

عملکرد فرماندار سابق سیروان برای رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است
نگاه اقتصاد - امام جمعه سیروان گفت: تلاش های فرماندار سابق این شهرستان برای رفع مشکلات این منطقه مثال زدنی و قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام “محمدحسن فریادی” در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لومار افزود: کار برای رضای خدا و برای رفع مشکلات مردم به دل می نشیند و در این راستا علیرضا رئیسی خوب تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه برخی از پروژه های زیرساختی این شهرستان مدیون زحمات و تلاش های فرماندار سابق این شهرستان است، اظهار داشت: با اجرای این پروژه ها تحول عظیمی در منطقه ایجاد می شود.

 

امام جمعه سیروان تصریح کرد: فرماندار سابق شهرستان شبانه روز پای کار بود و پیگیر پروژه ها، طرح ها و مسائل و مشکلات شهرستان بود و به یقین این تلاش ها و خدمات نزد خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

حجت الاسلام فریادی با بیان اینکه این دیار نیازمند مدیری جهادی و انقلابی است تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند،گفت: علیرضا رئیسی در طول یکسال گذشته همیشه در کنار مردم بود و تلاش کرد تا نیازهای مردم را برآورده کند و خوشبختانه پروژه های نیمه تمام با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام هستند.

 

حجت الاسلام فریادی در ادامه انتصاب “محمدباقر شریفی” به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تبریک گفت و اظهار داشت: انتظار می رود با تلاش و جدیت پیگیر مشکلات شهرستان باشد چرا که مردم نجیب شهرستان شایسته ی ارائه خدمت مطلوب هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.