تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

در جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام مطرح شد/

تشریح آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان

تشریح آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان
نگاه اقتصاد - با تأمین زمین مورد نیازتا کنون تفاهم برای احداث 7296 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ایلام با کارگزاران منعقد شده است.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، مهندس فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای تأمین مسکن استان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تشکیل شد گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با تأمین ۱۱۸ هکتار زمین تا کنون تفاهم برای احداث ۷۲۹۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ایلام با کارگزاران منعقدنموده که در قالب ۵۲ پروژه واحدهای مذکور در حال احداث می باشند.

وی خاطر نشان کرد عمده تفاهم نامه های مذکور ( ۷۸۰۱ واحد) با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده و اکثر این واحدها نیز درمرکز استان احداث می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اخذ پروانه ساختمانی از طرف شهرداریهای استان گفت: برای احداث مسکن ملی در استان ایلام تا کنون ۶۰۱۴ پروانه ساختمانی از طرف شهرداریهای استان صادر شده که بخش عمده این پروانه ها با توجه به حجم درخواست برای مسکن ملی مربوط به مرکز استان می باشد.

مهندس دوستی تعداد کل ثبت نامهای نهضت ملی مسکن در استان ایلام را ۴۰۶۶۷ مورد عنوان کرد و افزود از این تعداد ۱۰۶۷۹ نفر حائز شرایط اولیه و تا کنون ۷۹۲۶ مورد تأیید نهایی شده اند.

وی تعداد تعداد افرادی که تا کنون ۴۰ میلیون و بیشتر سهم آورده را واریز نموده اند را ۲۸۷۹ مورد عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.