تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

۱۳ هزار و ۹۰۳ خودرو در طرح نوروزی پلیس راه ایلام جریمه شدند

۱۳ هزار و ۹۰۳ خودرو در طرح نوروزی پلیس راه ایلام جریمه شدند
ایلام -  رییس پلیس راه ایلام گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز گذشته ۱۳ هزار و ۹۰۳ خودرو در این استان به دلیل بروز تخلف اعمال قانون شده اند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز شنبه در نشست شورای راهبردی تصادفات نوروزی اظهار داشت: یک هزار و ۸۶۲ مورد به دلیل سبقت غیر مجاز ، سه هزار و ۱۶۹ مورد سرعت غیر مجاز ، یک هزار و ۷۷۷ مورد انحراف به چپ ، ۷۵۹ مورد استفاده از تلفن همراه ، ۳۳۶ مورد عدم استفاده از کلاه ایمنی و ۳۴۱ مورد نیز به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی بوده است.

وی افزود: همچنین طی مدت یاد شده ۴۷ نفر از رانندگان کامیون نیز بدلیل انجام تخلف اعمال قانون شده اند.

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به جدیت در برخورد با تخلفات حادثه ساز تاکید کرد: ۱۹۹ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت از ۲۵ اسفندماه تا چهارم فروردین توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

سرهنگ کهزادی یادآور شد: از ۲۵ اسفندماه تا چهارم فروردین سه فقره تصادف منجر به فوت در جاده های برون شهری استان روی داده که این تعداد پارسال چهار مورد بود که کاهش ۲۵ درصدی را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: همچنین پارسال در مدت یاد شده هشت نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که امسال با کاهش ۶۳ درصدی به سه نفر رسیده است.

رییس پلیس راه ایلام گفت: سال گذشته ۴۰ فقره تصادف منجر به جرح در مدت یاد شده روی داد که امسال با کاهش ۱۳ درصدی به ۳۵ مورد کاهش یافته است، ۶۰ نفر نیز در این تصادفات پارسال مجروح شدند که امسال با کاهش ۲ درصدی به ۵۹ مورد رسیده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.