تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

سردار تنگسیری: برای حفظ ثبات امنیت آبراه‌های اقتصادی و تجاری به صورت تمام وقت تلاش می‌کنیم

سردار تنگسیری: برای حفظ ثبات امنیت آبراه‌های اقتصادی و تجاری به صورت تمام وقت تلاش می‌کنیم
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای حفظ ثبات امنیت آبراه‌های اقتصادی و تجاری، حفاظت و صیانت از ترددهای شناورهای صیادی، تجاری و نفتکش ها در دریاها و آب های دوردست به صورت تمام وقت با همکاری موثر و هم‌افزای همرزمان دریادل نیروی دریایی ارتش قهرمان تلاش می کنیم.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری اظهار کرد: اقدام مدبرانه و شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تعیین شعار سال جدید ۱۴۰۲ مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید»، برای ما در حکم یک فرمان ولایی است و به آن بعنوان یک راهبرد اساسی و منشور کاربردی نگاه می‌کنیم.

وی افزود: به تاکید فرمانده کل سپاه برای تحقق و عملیاتی‌شدن آن، با سایر نهادها و شرکت‌های دانش‌بنیان با جان و دل همکاری، هم‌افزایی و تلاش مضاعف می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند برای تحقق «مهار تورم»، رشد تولید لازم است، تصریح کرد: اگر «رشد تولید» محقق شود و فراوانی چرخه تولید و مولدها رونق یابد، عرضه کالا و اقلام عمومی زیاد شده و تورم، کنترل و مهار می شود.

تنگسیری ادامه داد: یکی از ضمانت‌های لازم برای رشد تولید، تامین امنیت چرخه تولید و مبادلات تجاری و اقتصادی است که در نیروی دریایی سپاه بدنبال تحقق این امر هستیم.

وی عنوان کرد: تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها، حفاظت از سکوهای نفت و گاز در خلیج فارس، صیانت از تأسیسات نفتی و گاز در سواحل از جمله اقداماتی است که نیروی دریایی سپاه برای تحقق لوازم «رشد تولید» و تسهیل آن تاکنون انجام داده و این تلاش ها بواسطه فرمان و ابلاغ شعار سال بیشتر و مضاعف هم می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فراهم‌کردن تسهیلات لازم برای توسعه اسکله ها و لایروبی حوضچه های برخی اسکله ها در نقاط کم‌برخوردار و مبارزه جدی و فراگیر با پدیده شوم قاچاق سازمان یافته در خلیج فارس و دریای عمان که پایه های اقتصاد کشور و چرخه تولید داخلی را متزلزل می‌کند از دیگر فعالیت‌های نیروی دریایی سپاه برای اجرایی‌شدن شعار امسال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.