تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در ایام نوروز /برنامه پلیس ایلام جهت تحقق شعار سال / تعامل دوسویه دستگاه قضاء و پلیس بسترساز امنیت در جامعه / کاهش ۵۱ درصدی پرونده های قضائی/ توقف پراید با بیش از۷ کیلو مواد مخدر در ایوان/افزایش۸۲ درصدی کشف سرقت ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ در ایلام/افزایش ۵۰ درصدی کشفیات سرقت در اجرای طرح نوروزی پلیس در ملکشاهی

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای در ایام نوروز /برنامه پلیس ایلام جهت تحقق شعار سال / تعامل دوسویه دستگاه قضاء و پلیس بسترساز امنیت در جامعه / کاهش ۵۱ درصدی پرونده های قضائی/ توقف پراید با بیش از۷ کیلو مواد مخدر در ایوان/افزایش۸۲ درصدی کشف سرقت ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ در ایلام/افزایش ۵۰ درصدی کشفیات سرقت در اجرای طرح نوروزی پلیس در ملکشاهی
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اجرای برنامه های پلیس در جهت تحقق شعار سال، گفت: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

 

وی اضافه کرد: علیرغم افزایش ۱۲ درصدی ترددات جاده‌ ای در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، خوشبختانه تصادفات جاده‌ای ۵۰ درصد کاهش یافته است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های پلیس بر اساس شعار سال تدوین و برنامه ریزی شده است ،تصریح کرد: برقراری امنیت در هر جامعه زیربنای تولید است پس می طلبد پلیس با حمایت دستگاه قضاء زیرساخت‌های لازم را جهت افزایش تولید انجام دهد که این امر در سایه مشارکت و همراهی مردم و همه دستگاه ها و ارگان ها در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در استان خواند و گفت :برخورد با مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی گامی موثر در جهت تحقق شعار سال است که امید است با حمایت دستگاه قضاء در استان این امر محقق گردد.

وی در بخش پایانی سخنانش کاهش وقوع سرقت ها و کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر را از اقدامات شاخص پلیس در اجرای طرح نوروزی پلیس خواند و تصریح کرد: پلیس به عنوان نهاد انقلابی همواره در کنار مردم بوده و جهت برقراری امنیت نیازمند مشارکت همه نهادها و ارگان ها در جامعه است.

 

****

افزایش۸۲ درصدی کشف سرقت ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ در ایلام

سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: با انجام برنامه ریزی های هدفمند و اجرای طرح های جامع انتظامی در سطح شهر ایلام و انجام پیش بینی های لازم در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ ، شاهد افزایش ۸۲ درصدی کشفیات و افزایش ۱۰ درصدی دستگیری سارقان در مجموع نسبت به نوروز ۱۴۰۱ بوده ایم.

وی افزود : نظم وانضباط ، اساس کار پلیس است و بدون شک داشتن انضباط معنوی ، تعهد و مسئولیت پذیری، رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت و ماموریتی که بر اساس نظم و انضباط طراحی و برنامه ریزی نگردد آن ماموریت توفیقی به دنبال نخواهد داشت.

سرهنگ حیدری زاد همکاری و مشارکت مردم را در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت مهم دانست وگفت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است و تعامل با شهروندان در برقراری امنیت یک امر اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین اقدامات اجتماعی، مکمل خوبی برای اقدامات انتظامی هستند.

****

افزایش ۵۰ درصدی کشفیات سرقت در اجرای طرح نوروزی پلیس در ملکشاهی

سرهنگ” بهزادبسطامی “فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در گفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت:خوشبختانه با پشتیبانی مراجع قضائی و همچنین دستگاه ها و نهاد های خدمت رسان ، طرح نوروزی با پوشش انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصد جهت ارائه خدمات به مردم و تامین امنیت مسافران مستقر می باشند، اجراء شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح نوروزی شاهد افزایش ۲۰۰۰ درصدی کشف انواع مواد مخدر، افزایش ۵۰ درصدی کشف انواع سرقت ، افزایش ۳۰ درصدی دستگیری سارقان و مالخران ، افزایش ۱۰۰ درصدی جمع آوری افراد معتاد و ولگرد، افزایش ۱۰۰ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر بوده ایم.

وی در بخش پایانی سخنانش کاهش وقوع سرقت ها و کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر را از اقدامات شاخص پلیس در اجرای طرح نوروزی پلیس خواند و تصریح کرد: پلیس به عنوان نهاد انقلابی همواره در کنار مردم بوده و جهت برقراری امنیت نیازمند مشارکت همه نهادها و ارگان ها در جامعه است.

***

توقف پراید با بیش از ۷ کیلو مواد مخدر در ایوان

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۷ کیلو ۴۰۰گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر درشهرستان ایوان خبر داد.

سرهنگ “حسین نجفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان وسوداگران مرگ و اعلام خبری مبنی براینکه فردی قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را ازسمت استان کرمانشاه به داخل شهرستان رادارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران انتظامی با استقرار در ورودی شهرستان خودروی پراید مورد نظر را شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضائی پس از توقف خودرو در بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند ۷ کیلو ۴۰۰ گرم مواد مخدر را از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی کرده بود کشف کنند.

وی با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و راننده به عنوان متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت:یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

***

تعامل دوسویه دستگاه قضاء و پلیس بسترساز امنیت در جامعه / کاهش ۵۱ درصدی پرونده های قضائی

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه تعامل دوسویه دستگاه قضاء و پلیس زمینه‌ساز امنیت در جامعه است، گفت: در سایه تعاملات دستگاه قضاء شاهد کاهش ۵۱ درصدی پرونده‌های قضایی بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، عمران علیمحمدی در جمع مسئولان انتظامی استان با بیان اینکه دستگاه قضاء در سال گذشته بیش از یک هزار خدمات قضائی رایگان به مراجعان ارائه کرده است، اظهار کرد:با تلاش پلیس استان بیش از ۱۰۰ محکوم متواری در استان شناسایی و دستگیر شده اند.

وی افزایش ۲۱ درصدی مجازات‌های جایگزین و آزادی ۱۲۱ نفر از محکومان دیه با حمایت ستاد دیه استان را از اقدامات شاخص دستگاه قضاء در سال گذشته خواند و تصریح کرد :برخورد با اراذل و اوباش و رسیدگی سریع به پرونده‌های کثیرالشاکی و ارتقاء طرح های صلح و سازش از اقداماتی است که دستگاه قضاء در راستای حفظ امنیت در جامعه دنبال می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از اقدامات ارزنده پلیس در برخورد با سارقان، گفت: بخش اعظمی از سرقت ها توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد و لازم است با تدوین برنامه های هدفمند معتادان متجاهر در استان ساماندهی شوند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام اجرای طرح های نوروزی پلیس را هدفمند و موثر دانست و گفت: پلیس با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در نوروز ۱۴۰۲ توانست ضمن برقراری امنیت برای شهروندان محیطی امن و بانشاط و را برای مسافران نوروزی فراهم کند که این امر جای تقدیر دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.