تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام برگزار شد

جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد

 

دکتر عموزاده رئیس قرارگاه امنیت غذایی استان در ابتدا ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فضیلت ضمن اشاره بالا بودن قیمت مرغ در استان و نبود مرغ گرم به میزان مصرف در سطح استان همه اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان رو به همکاری و تلاش در جهت رفع مشکل پیشرو دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در چند روز گذشته مشاهده شده که همکاری و اتحاد لازم بین کشتارگاه و اتحادیه جهت تامین مرغ استان وجود ندارد که امر سبب کمبود و افزایش قیمت مرغ گرم در استان شده.

 

دکتر عموزاده بیان داشت: به منظور تامین مرغ گرم مصرفی مردم استان، اتحادیه مرغداران استان به نحو مقتضی به کلیه مرغداران اعلام نماید‌، مرغ تولیدی خود را با قیمت خرید مشابه استان کرمانشاه به کشتارگاه مانشت تحویل نمایند در غیر اینصورت از طریق مراجع قضایی با آنان برخورد می شود.

 

وی افزود: معاونت محترم برنامه ریزی سازمان نسبت به تامین سرمایه در گردش مورد نیاز حداقل ۱۰۰ واحد مرغداری در اسرع وقت از طریق بانک کشاورزی اقدام و نتیجه را به این قرارگاه جهت پیگیری های لازم اعلام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.