تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

تصادفات رانندگی ایلام در نوروز امسال ۶۳ درصد کاهش یافت

تصادفات رانندگی ایلام در نوروز امسال ۶۳ درصد کاهش یافت
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری و روستایی استان نوروز امسال ۶۳ درصد کاهش داشته است.

 

سیدزاهدین چشمه خاور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این اداره کل در طرح ستاد نوروزی امسال برای برنامه ریزی و اجرای فعالیت هایی در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اقدام کرد که در این ارتباط، برنامه پویش سفر ایمن به طور همزمان در ۱۰۰ نقطه کشور در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه برگزاری این پویش موجب کاهش تصادفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی استان شده است، افزود: میزان تصادفات از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین در جاده‌های ایلام کاهش چشمگیری داشته و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: طی یک ماه منتهی به اجرای طرح نوروزی، راهداری بیش از سه هزار و ۵۰۰ عدد تابلوهای اخطاری، انتظامی، فسفری و بشکه ترافیکی و سه هزار شبرنگ و شب نما تهیه و در طول راه های استان نصب کرده است.

چشمه خاور ادامه داد: همکاران راهدار طی یک ماه مانده به تعطیلات نوروزی، بیش از ۲ کیلومتر حفاظ بتنی و گاردریل در طول جاده های استان و نقاط پرحادثه نصب کرده اند که تاثیر قابل توجهی در کاهش تصادفات جاده ای داشته است.

وی با بیان این که در ۲۴ اسفند تا پایان طرح نورروزی بیش از سه میلیون تردد در جاده های استان ثبت شده است، اضافه کرد: آمار کاهش تصادفات رانندگی در جاده های استان در شرایطی به دست آمد که میزان تردد جاده ای در این ایام ۱۳ درصد رشد داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.