تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

عرضه پوشاک ایرانی – اسلامی در ۲۰ غرفه نمایشگاه عفاف و حجاب ایلام

عرضه پوشاک ایرانی – اسلامی در ۲۰ غرفه نمایشگاه عفاف و حجاب ایلام
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب استان فردا (دوشنبه) گشایش می یابد، گفت که ۲۰ غرفه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی در نمایشگاه عفاف و حجاب ایلام دایر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که به ریاست وزیر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب استان با اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه فردا در مجتمع فرهنگی و هنری شهر ایلام افتتاح می شود.

وی افزود: در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، این نمایشگاه از فردا به مدت یک هفته فعال و در صورت نیاز و بنا به شرایط مدت زمان فعالیت این نمایشگاه تمدید می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: در این نمایشگاه «البسه ایرانی و اسلامی» با تکیه بر نماد بومی به ویژه در حوزه بانوان عرضه می شود.

بهرام نیا یادآور شد : لازم می دانم از طرف قرارگاه حجاب و عفاف استان ایلام از اقدامات و تلاش های دکتر وحیدی وزیر کشور و اعضای قرارگاه در قرارگاه عفاف و حجاب کشور قدردانی کنم./ایرنا ‌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.