تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

تاکید استاندار ایلام بر تکمیل زیرساخت‌های اربعین ۱۴۰۲

تاکید استاندار ایلام بر تکمیل زیرساخت‌های اربعین ۱۴۰۲
ایلام - استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور خواستار تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان با توجه به برگزاری در فصل گرما شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در یکصد و نهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور استانداران خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و کمیته‌های هیجده‌گانه ستاد اربعین و به ریاست میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور حضور یافت.

در این نشست که با موضوع ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های اربعین تشکیل شد، استاندار ایلام در مورد تکمیل راه‌های مواصلاتی و همچنین زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی و تکمیل پارکینگ‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد پارکینگ جدید در شهرستان مهران بحث و گفت وگو کرد.

بهرام نیا همچنین خواستار طرح موضوع استفاده از مرز چیلات برای عبور و مرور زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در ایام اربعین شد.

براساس این گزارش در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور مقرر شد از طریق مسئولین وزارت کشور و همچنین دیپلماسی و دیدار با مسئولین اربعین کشور عراق در خصوص بازگشایی مرز چیلات گفت وگو و رایزنی شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.