تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۵۱

سجادی: آماده‌سازی تشکیلاتی در دستور کار شورای وحدت اصولگرایان است

سجادی: آماده‌سازی تشکیلاتی در دستور کار شورای وحدت اصولگرایان است
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از آغاز فعالیت‌های درون‌تشکیلاتی شورای وحدت اصولگرایان در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری و شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: جبهه پیروان و جامعه اسلامی کارمندان در قالب شورای وحدت جلسات مربوط برای آماده‌سازی تشکیلاتی را برگزار می‌کنند که الان چند ماه است به صورت مرتب انجام می‌شوند و آخرین جلسه آن در اسفندماه برگزار شد اما هنوز در سال جدید جلسه‌ای تشکیل نشده است.

 

وی افزود: این جلسات با محوریت جامعه روحانیت مبارز و برای ساماندهی به فعالیت‌های تشکیلاتی در تهران و سایر نقاط کشور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس در راه است، به تدریج فضای این جلسات نیز بیش از گذشته انتخاباتی خواهد شد و به آرایش تشکیلاتیِ خاص انتخابات منتهی می‌شود هرچند هنوز فضای جلسات کاملاً در اختیار موضوعات انتخاباتی نیست. تشکل‌های همسو در این روند حرکت خود را آغاز کرده‌اند و مقدمات لازم برای کارهای درون‌تشکیلاتی آغاز شده است.

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: در حال حاضر اصولگرایان هم در قالب شورای وحدت و هم شورای ائتلاف فعالیت‌های تشکیلاتی خود را پیش می‌برند و در این مسیر ممکن است آنان که به نوعی به دولت نزدیک‌ترند نیز قدم‌های تشکیلاتی بردارند و موضوع ائتلاف این گروه‌ها هم وجود دارد تا در قالب یک مجموعه واحد پیش روند اما همه‌چیز به آینده و شرایط سیاسی و البته آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان بستگی دارد و این موارد می‌توانند در این زمینه هریک به نوعی تأثیرگذار باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.