تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

استاندار ایلام: دانشگاه آزاد از بزرگترین پشتوانه های علمی کشور است

استاندار ایلام: دانشگاه آزاد از بزرگترین پشتوانه های علمی کشور است
ایلام - استاندار ایلام دانشجویان را بزرگترین سرمایه کشور توصیف کرد و گفت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای علمی و تخصصی ممتاز است.

حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در جمع دانشجویان، اساتید و فعالان فرهنگی و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار داشت: دانشجویان بزرگترین سرمایه کشور هستند و تولید علم و ثروت در کشور به واسطه تلاش و مجاهدت این قشر است.

وی با بیان اینکه تولید ثروت و پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها در سایه تلاش و کوشش هم جانبه دانشجویان مصداق می یابد، افزود: حضور در جمع دانشجویان برای ما افتخار است.

استاندار ایلام با اشاره به برنامه معنوی در مسجد دانشگاه آزاد واحد ایلام با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، بیان داشت: دوران دانشجویی بهترین لحظات عمر انسان و حلقه زدن این دانشجویان با حضور اساتید ماندگار است و برای همیشه ثبت خواهد شد.

بهرام نیا با قدردانی از رئیس و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ایلام به دلیل تدارک برنامه معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، خاطرنشان کرد: از رئیس دانشگاه، تشکل های دانشجویی که این لحظات معنوی و به یادماندنی را مهیا کردند، قدردانی کنم.

وی همچنین با اشاره به حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد دانشگاه آزاد ایلام با حضور پرشور دانشجویان و اساتید، گفت: همه شما به این افتخار نایل شدید که در این مراسم حضور داشته باشید، این شهدا تمام قد ایستادند و تمام وجود برای اسلام گذاشتند و ما باید جانفشانی و مجاهدت آنان ارج بنهیم و قدر شهدا را بدانیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.