تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

۴۱ مدرسه در ایلام به آموزش و پرورش تحویل شد

۴۱ مدرسه در ایلام به آموزش و پرورش تحویل شد
ایلام - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: سال گذشته ۴۱ مدرسه در قالب ۱۸۶ کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

 

جلال حمره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته مدارس کانکسی در سطح استان شناسایی و ۱۵ کانکس جمع آوری و فضاهای آموزشی با تجهیزات کامل ساخته شدند.

وی در مورد مولدسازی مدارس توضیح داد: کارگروه آن در استان تشکیل شده و به صورت مستمر و هفتگی جلسات آن برگزار و تشکیل می شود و مهمترین برنامه کاری در سطح آموزش و پرورش است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در خصوص طرح شهید عجمیان بیان کرد: فراهم سازی و تعمیر تجهیزات فرسوده و آسیب دیده مدارس سطح استان در این طرح انجام که هزینه مصالح مورد نیاز توسط نوسازی مدارس تامین و اجرا توسط گروه های جهادی انجام خواهد شد.

به گفته حمره، در سال گذشته ۴۱ مدرسه با ۱۸۶ کلاس درس در عمده مناطق استان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی به طراحی مدارس فاخر در شهر ایلام اشاره کرد و گفت: یک هنرستان ۱۶ کلاسه در این زمینه در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در حوزه تعمیر و تجهعیز مدارس نیز گفت: سال گذشته تجهیز و تعمیر سرویس بهداشتی ۶۰ مدرسه و ۱۳۰ هزار متر مربع عایق رطوبتی در سطح مدارس استان انجام و هم اکنون آسفالت محوطه چندین مدرسه نیز در مرحله پیمان است.

حمره در خصوص میزان مشارکت خیرین در ساخت مدرسه سازی افزود: میران مشارکت افراد خیر در مدرسه سازی در طول سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۲ برابری داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.