تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

گل‌محمدی: ریسکم جواب داد/ تنها کار استقلالی‌ها دادن پاس‌های بلند بود

گل‌محمدی: ریسکم جواب داد/ تنها کار استقلالی‌ها دادن پاس‌های بلند بود
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تنها کاری که انجام می داد پاس های بلند بود که با آمدن فرشاد این تاکتیک حریف هم کنترل شد.

یحیی گل محمدی پس از برد مقابل استقلال در نشست خبری گفت: از همه هواداران پرسپولیس به خاطر جو بسیار خوبی که امروز ایجاد کردند تشکر می کنم و از همه کسانی که امروز به ورزشگاه آمدند و به زیباتر شدن مسابقه کمک کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هوای گرم امروز هم در کیفیت کار دو تیم تاثیر گذار بود. در کنار گرمای هوا خشکی چمن نیز روی کار هر دو تیم تاثیر منفی گذاشت اما با وجود همه این مسائل ما در نیمه اول گردش توپ بسیار بهتری داشتیم و توانستیم بازی را به درستی مدیریت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم در نیمه دوم نشان دادند چقدر برای پیروزی در این مسابقه انگیزه دارند و با ذهنیت بسیار خوبی در نیمه دوم به میدان رفتند و توانستند سه امتیاز بسیار حساس را بدست بیاورند.

وی تصریح کرد: خحط دفاعی و به ویژه دروازه بان ما توانستند تمام حملات حریف را کنترل کنند و باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که توانستند هواداران را خوشحال کنند.

گل محمدی در خصوص رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی و شانس بیشتر حریف گفت: ما فقط به پیروزی در سه بازی آینده فکر می کنیم و امیدوارم حریف هم امتیاز از دست بدهد تا ما در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم. ما وظیفه داریم هر سه بازی پیش رو را برنده باشیم و امیدوارم اتفاقات فوتبالی هم کمک کند و ما قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراض ساپینتو به عملکرد داوران، اظهار داشت: چون این مسابقه را بردیم هر حرفی بزنم دوستان تفسیر می کنند اما انصافا عملکرد تیم داوری بسیار خوب بود و باید از تلاش آنها نیز تشکر کنم.

وی در خصوص صحبت های او در بین دو نیمه و در وسط زمین، گفت: چند نکته مانده بود که در وسط زمین گفتم و به آنها اعلام کردم اگر قهرمانی می خواهید باید این بازی را ببرید و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

گل محمدی در مورد بازگشت آل گثیر، اظهار داشت: او خیلی دیر توانست به میادین بازگردد اما رفته رفته خیلی بهتر شد و با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر شده است. حق او گلزنی در این دیدار و شادی بعد از گل بود زیرا سختی های زیادی کشید و توانست به حق خود برسد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود دونادونی گزینه جانشین او است، گفت: شیطنتی بود که انجام شد و بهتر است در خصوص بازی صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با ترکیب شجاعانه ای که به میدان فرستاد، عنوان کرد: این ترکیب یک ریسک بود و سروش هم توانست به خوبی از پس مسئولیتی که به او داده بود بر بیاید و خوشبختانه این ریسک ما امروز جواب داد و به نظرم تصمیم خوبی گرفتیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: بازی اگر صفر صفر هم ادامه داشت ما حملات بیشتری از حریف می کردیم و در نهایت باز هم ما برنده بودیم.

وی تصریح کرد: استقلال تنها کاری که انجام می داد پاس های بلند بود که با آمدن فرشاد این تاکتیک حریف هم کنترل شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خط خوردن شیخ دیاباته از لیست پرسپولیس، گفت: او یک مصدومیت قدیمی دارد و به نظر من شرایط ایده آلی برای این بازی نداشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.