تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

فوتی های کرونا در ایلام به ۸۸۸ نفر رسید

فوتی های کرونا در ایلام به ۸۸۸ نفر رسید
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۸۸۸ نفر رسید.

 

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۴۳ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند که آمار قابل توجه و شرایط نامناسب این استان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بستری های موحود در مراکز درمانی استان هم اکنون ۴۲۳ نفر است، افزود: مهران با ۳۶ بستری جدید، دهلران با ۲۶ نفر و ایلام با ۲۴ نفر بیشترین تعداد بستری ها را به خود اختصاص دادند.

دکتر کریمیان ادامه داد: همچنین از بستری های جدید ۱۷ نفر مربوط به آبدانان، ۱۴ نفر ایوان، ۱۲ نفر دره شهر، ۹ نفر چرداول، ۲ نفر هلیلان، ۲ نفر بدره و یک نفر نیز مربوط به ملکشاهی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۸ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۴۹ هزار و ۸۰۷ نفر افزایش یافت و مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۹ شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران، دهلران، بدره، ایوان، چرداول و چوار در وضعیت قرمز و ملکشاهی، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.