تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

«یزله» هفت تپه ای‌ها برای قدردانی از دولت؛ خوبی‌های آیت‌الله رئیسی را از یاد نمی‌بریم

«یزله» هفت تپه ای‌ها برای قدردانی از دولت؛ خوبی‌های آیت‌الله رئیسی را از یاد نمی‌بریم
تهران- یکی از کارگر هفت تپه در رابطه با وضعیت کارگران این شرکت در دولت سیزدهم گفت: هیچ گاه خوبی‌های رئیس‌جمهور در حق هفت تپه ای‌ها را از یاد نخواهیم برد، آیت الله رئیسی در زمان ریاست در دستگاه قضایی، پرونده هفت تپه را به سرانجام رساندند و در زمان قوه مجریه هم این شرکت را به دست اهل آن سپرد.

محمد خلیفر یکی از کارگران هفت تپه در گفت و گو با ایرنا، استقبال گرم کارگران خوزستانی ها و کارگران هفت‌تپه از رئیس دولت مردمی را اینگونه تشریح کرد: در بدو ورود آیت الله رییسی، کارگران استقبال گرمی از رئیس جمهور داشتند زیرا دولت سیزدهم همواره نگاه ویژه ای به رفع مشکلات خوزستان و مسائل هفت تپه داشته است.

وی ادامه داد: در خوزستان مراسمی داریم به نام «یزله» که نوعی پایکوبی عربی است، به این صورت که؛ شعری در وصف و قدردانی از خوانده می‌شود و سایر حاضران پایکوبی می‌کنند، به این‌مراسم پایکوبی عربی می‌گویند، کارگران هفت تپه با این پایکوبی به استقبال رئیس دولت سیزدهم رفتند.

حنیفر در رابطه با وضعیت کارگران هفت تپه در دولت سیزدهم بیان‌کرد: هیچ گاه خوبی‌های آیت الله رئیسی در حق هفت تپه ای‌ها را از یاد نخواهیم برد، آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست در دستگاه قضایی، پرونده هفت تپه را به سرانجام رساندند و در زمان قوه مجریه هم این شرکت را به دست اهل آن سپردند.

کارگر هفت تپه افزود: دولت سیزدهم، بهترین اقدامات را در حق هفت تپه انجام رسانده است، در این دو سال روند رو به رشد خوبی را در هفت تپه شاهد بودیم که شرکت را در مسیر تولید قرار داد و شرکت پیش به سوی آبادانی حرکت کرده است.

وی افزود: یکی از مطالبات کارگران هفت تپه، انتقال مالکیت هفت تپه به صنایع جانبی است که آیت الله رئیسی وعده پیگیری این مطالبه را در دولت سیزدهم دادند و مطرح کردند برای این‌مطالبه کارگروهی شکل گرفته است. مشکلات خوزستان تمام نشدنی است و مسئولین ناکارآمد بسیاری در طی ادوار قبل مدیریت را عهده دار بوده اند. مطمئن هستیم دولت سیزدهم هفت تپه را به سرانجام نیک خواهد رساند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.