تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

۲۲ کمیته برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر ایلام را بر عهده دارند

۲۲ کمیته برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر ایلام را بر عهده دارند
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۲۲ کمیته مختلف برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در آستانه فرا رسیدن ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال ۲۲ کمیته تخصصی و ۱۱ ستاد شهرستانی کار برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدهای لازم بمنظور اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان را بر عهده دارند.

وی بیان اینکه دهه فجر برای ملت ایران از جایگاه و ارزش ویژه ای برخوردار است،  افزود: بر این اساس بزرگداشت این ایام تاریخ ساز و ماندگار باید به نحو باشکوه و با مشارکت آحاد مردم برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد: دهه فجر به عنوان عید انقلاب هر ساله فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می کند و این برهه بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت، همدلی و ابراز وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

چراغی پور یادآور شد: ملت ایران باید قدردان این انقلاب باشند و برای حفظ و حراست آن از هر کوشش و تلاشی دریغ نکنند چرا که همه امانت دار خون شهدا و امام راحل بوده و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی بر ضرورت تلاش در جهت نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه ها و تدوین بهترین شیوه به منظور تحقق اهداف و ارتقاء سطح کیفی مراسم تاکید کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.