تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۷

پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۳۱ هزار نیازمند ایلامی/ تجلیل از خیرین قرص الحسنه برتر ایلام

پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۳۱ هزار نیازمند ایلامی/ تجلیل از خیرین قرص الحسنه برتر ایلام
نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از 255 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان از سال 1395 که صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ایلام تآسیس شده است تاکنون خبر داد.

 

رضا طاهری در همایش قرض نیکو و تجلیل از خیرین و سپرده گذاران قرض الحسنه برتر استان بیان کرد: این میزان تسهیلات به بیش از ۳۱ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان استان که جزء دهک های ضعیف یک تا سه جامعه هستند پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۵۴ درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده به نیازمندان استان در سال گذشته در بخش های حمایتی و درمانی،۳۶ درصد در زمینه های اشتغال آفرینی و ۱۰ درصد در زمینه کمک به خرید و تأمین مسکن نیازمندان استان هزینه شده است.

طاهری با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار در استان،۲۲ هزار سالمند، ۱۷۰۰ بیمار زمین گیر و ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند استان گفت: این افراد در دریافت تسهیلات قرض الحسنه در اولویت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به هم افزایی بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت با این نهایت در پرداخت قرض الحسنه گفت: در ۵ سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان از این تسهیلات برخوردار شده اند.

وی با اشاره به اینکه سمت و سوی خدمات کمیته امداد به نیازمندان استان بیشتر به سمت کمک های قرض الحسنه ای است و تاکنون بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان از سوی خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری شده است گفت: از افراد نیکوکار با تمکن مالی دعوت می کنیم که با سپرده گذاری در این صندوق کمیته امداد را در پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان همراهی نمایند.

در این نشست از مدیرکل بیمه خدمات درمانی، مدیرامور شعب بانک ملی استان، سرکار خانم دکتر مهتاب شاهماری، دکتر فریبا رضوی، دکتر خیری و تعدادی دیگر از خیرین قرض الحسنه ای استان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.