تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

مصوبه احداث چهار سینما در ایلام معطل تامین زیرساخت از سوی شهرداری

مصوبه احداث چهار سینما در ایلام معطل تامین زیرساخت از سوی شهرداری
ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مصوبه احداث چهار پرده سینما در این استان تاکنون به دلیل تامین نشدن زیرساخت از سوی شهرداری بلاتکلیف مانده است.

 

علی هوشمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تفاهم نامه ای بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اعضای شورای شهر در خصوص تکمیل چهار پرده سینمای فرهنگ در این استان منعقد شد که بر این اساس شهرداری زیرساخت های سخت افزاری این اماکن را طی مدت ۹ تا ۱۲ ماه تامین و معاونت سینمایی وزارت ارشاد نیز نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

وی افزود: این مصوبه به دلیل تامین نشدن زیرساخت آن از سوی شهرداری تاکنون بلاتکلیف مانده و اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: توسعه فضاهای سینمایی از دغدغه های معاونت سینمایی وزارت ارشاد است و استاندار ایلام نیز نسبت به این موضوع در استان حساسیت و ورود جدی داشته است و امیدواریم مدیریت شهرداری در دوره جدید هرچه سریع تر این مسئله و نیاز استان را تعیین تکلیف کند.

هوشمند تاکید کرد: بخش زیادی از هزینه مجتمع های سینمایی به تجهیزات فنی همچون سیستم نور ، پخش ، پرده و صندلی ها اختصاص دارد که معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای آنرا برای ایجاد چهار پرده سینما در استان تقبل کرده ولی این موضوع همچنان در انتظار تامین زیرساخت از سوی شهرداری است.

وی در خصوص مکان سینما قدس سابق ایلام اضافه کرد: این مکان متعلق به بخش خصوصی است که قرار شد در صورت ایجاد مرکزی تجاری و فرهنگی امتیازاتی به صاحبان اعطا شود که این زمین نیز به دلیل بروز مشکل بین مالکان و همچنین اختلاف با شهرداری تاکنون بلااستفاده باقی مانده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.