تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

بادامچیان: همه برای یک انتخابات پرشور تلاش کنند

بادامچیان: همه برای یک انتخابات پرشور تلاش کنند
تهران - دبیر کل حزب موتلفه گفت: در انتخابات همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام و رهنمود های رهبر انقلاب به وقوع بپیوندد و یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اسدالله بادامچیان در مراسم گرامیداشت شصتمین سال تأسیس حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: خداوند به ما عنایت کرد و  ۶۰ سال پیش در دیدار امام با یاران، ایشان به ما گفتند شما برای خدا کار می‌کنید با هم موتلف شوید و یاران در همان بیت امام اولین جلسه تاسیس حزب را راه انداختند و به برکت این نگاه امام، قرار بر این شد اسم این تشکیلات را موتلفه اسلامی بگذاریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: زندان و شکنجه و پیروزی را در این ۶۰ سال سپری کردیم با تحول عمیقی که امام ایجاد کرد و تحولی رهبر انقلاب در گام دوم ایجاد کردند، خیلی وظایف سنگینی داریم.

وی افزود: در این ۶۰ سال از حضور در زندان‌ها و تحمل شکنجه و در جهاد مسلحانه‌ای که به دستور امام شکل گرفت، از اولین راهپیمایی در سال ۴۱ علیه رژیم شاه و راهپیمایی میلیونی سال ۵۶ و ۵۷ موتلفه نقش اساسی بر عهده داشته است.

بادامچیان ادامه داد: در مقابل فتنه‌ها از جمله فتنه ۱۴۰۱ما دو شهید تقدیم کرده‌ایم.

دبیر کل حزب موتلفه یاد آور شد: ما در همه انتخابات حضور پر شور داشته و هیچ‌گاه به دنبال کسب پست و قدرت نبوده‌ایم.

بادامچیان با یاد کردن از مرحوم عسگر اولادی گفت: این مرد بزرگ با تحمل همه رنج ها و خطوط افراطی و تنگ نظری ها در وصیت نامه اش می گوید من هیچ چیزی ندارم، آن وقت علیه این شخصیت که همه وجودش در اختیار انقلاب بود، آن قدر حاشیه سازی کردند و حالا مرحوم عسگر اولادی به عنوان یک اسوه پاک دست فعالیت اقتصادی و تولید شناخته می شود.

بادامچیان با اشاره به فعالیت های موتلفه گفت: در تاسیس صندوق های یاری رسان به مظلومان، موتلفه نهادهای تعاونی اسلامی را شکل داد و تامین هزینه های انقلاب و کمک به خانواده های شهدا و جانبازان را بر عهده گرفت.

وی افزود: مهم تر از همه این فعالیت ها، ایجاد یک حزب خدا محور بود که تا به امروز که به خوشنامی عمل کرده و می بینیم که در رانت و مفاسد این چیزها اسمی از موتلفه وجود ندارد و این یک اسوه برای احزاب جهانی است.

وی افزود: همه این برکات را از دعای امام داریم و امام به ما گفتند شما برای خدا کار می کنید و فرمودند در نجف که بودم برای شما دعا می کردم و من الان هم در نماز شب هم برای شما دعا می کردم و این دعای نائب امام زمان هست که باعث فعالیت و عاقبت بخیری یاران انقلاب و این حزب شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون در ۳۱ استان دفتر داریم و در بسیاری از شهرستان هسته مرکزی حزب وجود دارد، در بحث روابط بین الملل با همراهی وزارت خارجه فعالیت زیادی انجام می دهیم.

وی افزود: با جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی از قبل ارتباط و همکاری داشته ایم و با دولت و مجلس در همه دوران همکاری داشته ایم و هر کمکی می توانستیم انجام داده ایم.

بادامچیان در انتهای سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در سال جاری گفت: در انتخابات همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام و رهنمود های رهبر انقلاب به وقوع بپیوندد و یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.