تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

نصرتی:

تنها برای پیروزی برابر عراق باید وارد زمین شویم

تنها برای پیروزی برابر عراق باید وارد زمین شویم
تهران- پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دیدار حساس تیم ملی فوتبال برابر عراق در انتخابی جام جهانی قطر گفت: نباید برای صعود تیم ملی فوتبال به اما و اگرها توجه کنیم و تنها باید برای پیروزی در زمین قرار بگیریم.

محمد نصرتی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد عملکرد خوب تیم ملی در سه دیدار ابتدایی دور برگشت مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در سه بازی نخست قدرتش را به رخ آسیا کشید و ثابت کرد که قوی ترین تیم آسیاست.

وی افزود: تیم ملی تا الان توانسته در سه بازی ابتدایی نتایج خوبی بگیرد و اعتماد به نفس لازم را بدست آورد تا در بازی آخر و مهم پیش رو با روحیه خوبی به میدان برود. بازی مهمی مقابل عراق پیش رو داریم و باید در این دیدار نیز مانند مسابقات قبلی به برتری برسیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بالا رفتن شانس صعود ایران با تساوی کره جنوبی برابر لبنان خاطرنشان کرد: اصلا در نظر بگیرید که ۹۹ درصد راه صعود طی شده است. باید برای آن یک درصد با تمام وجود تلاش کنیم. نباید به اما و اگرها توجهی داشته باشیم و فقط باید برای برد مقابل عراق به میدان برویم.

وی اضافه کرد: در بازی با کامبوج بیشتر نفرات جایگزین ما به میدان رفتند و آنها نیز با درخشش در این دیدار نشان دادند که چیزی از نفرات اصلی کم ندارند. این موضوع ما را به تیم ملی خوشبین کرد که با حضور این بازیکنان خیال مان بابت تمام خطوط راحت است.

نصرتی: تنها برای پیروزی برابر عراق باید وارد زمین شویم

نصرتی در مورد خط دفاع تیم ملی نیز گفت: عملکرد آنها نیازی به تعریف ندارد. هر چهار مدافع مرکزی ما از بهترین ها هستند. محمدحسین کنعانی زادگان در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار دارد و از طرفی دیگر شجاع خلیل زاده هم شرایط خوبی دارد؛ یکی از فاکتورهای مثبت شجاع این است که او در قطر بازی می کند و با شرایط آب و هوایی این کشور آشنا است. زوج این دو بازیکن در قلب دفاع انتخاب خوبی برای کادر فنی می تواند باشد. از سویی دیگر سید مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم با تجربه هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: باز هم تاکید می کنم که تیم ملی شرایط خوبی دارد. امیدوارم بازی با عراق را هم با برد پشت سر بگذاریم و به مرحله بعد برویم. تیم خیلی خوبی داریم و مطمئن باشید با این تیم علاوه بر حضور در جام جهانی، می توانیم برای اولین بار به دور حذفی جام جهانی راه پیدا کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر با ۱۵ امتیاز از ۷ بازی در رده دوم گروه سوم قرار دارد. ملی‌پوشان روز سه شنبه و از ساعت ۲۱ در آخرین دیدار خود به مصاف صدرنشین گروه یعنی عراق خواهند رفت. ملی پوشان ایران در صورت برتری در این دیدار به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.