تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۳

دکتر منوچهر متکی در جمع اعضاء شورای وحدت استان ایلام عنوان کرد:

جهت گیریهای ما باید در سمت و سوی جمهوری اسلامی باشد + گزارش تصویری

جهت گیریهای ما باید در سمت و سوی جمهوری اسلامی باشد + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - سیدداود سجادی اسدآبادی

دکتر منوچهر متکی که در جمع شورای مرکزی، دبیران کمیته‌ها و دبیران شهرستانی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام سخن می گفت با اشاره به بیانات امام راحل(ره) که فرمودند سربازان و یاران من در گهواره هستند و تا وقتی که بانگ لا الا الا الله در سراسر جهان طنین انداز شود، مبارزه وجود دارد و تا مبارزه هست، ما هستیم و با بیان این که مدیران کارآمد و نقشه راه از خصوصیات بارز شکل‌گیری دولت اسلامی است، خاطرنشان کرد: جهت گیریهای ما باید در سمت و سوی جمهوری اسلامی باشد و گرنه هیچ ارزشی ندارد.

 

دکتر منوچهر متکی یادآور شد: امروز آمریکا دیگر ابر قدرت جهان نیست و توان جلوگیری از اتفافات انقلابی را ندارد، هر چه را می خواهد به وقوع بپیوندد توان جلوگیری از آن را ندارد.

 

ایشان اضافه کرد: در پیروی از بینش امام(ره) باید به وظایف خود در قبال نظام اسلامی آگاه باشیم همان‌گونه که عده‌ای مخالف شکل گیری نظام بودند ولی امام مبارزه کرد و پیروز شد.

متکی به تاکید امام (ره) مبنی بر حکم اعدام انقلابی سلمان رشدی مرتد و همچنین اعلام روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امروز جهان اسلام بصیرت امام را برای نامگذاری روز جهانی قدس تحسین می کنند.

 

دبیر اجرائی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی کشور با بیان این که اعلام روز جهانی قدس باعث ایجاد ترس و واهمه در دل صهیونیست ها شده، افزود: اسرائیل نابود شدنی است.

 

متکی خاطرنشان کرد: امام در مقابل نظریه قدرت آمریکا ایستاد و فرمود که منطق ما قدرت ماست، آمریکا ابرقدرت نیست و ابرقدرت زمانی است آن چه را می‌خواهد محقق کند.

ایشان با ذکر این نکته که عزت و شرف ملت ایران مدیون رهبری است، تصریح کرد: نقشه راه و مدیران کارآمد دو مولفه برای حکمرانی دولت اسلامی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

 

متکی در ادامه با بیان این که اگر جهت گیریهای ما درست نباشد، هیچ ارزشی نخواهد داشت، افزود: بعضی از دولت‌ها از جمله دولت یازدهم و دوازدهم معتقد بودند که با دیدن کدخدا مشکلات خود را حل کنیم و مبنای فکری بعضی از آنها تفکر غربی و اتکا به غرب بود.

 

دکتر متکی در پایان؛ نرخ مشارکت مردم در انتخابات را وابسته به کارآمدی دولت عنوان کرد و افزود: مردم همیشه در میدان هستند و جایی که نیاز باشد همراهی خود را با نظام و مقام معظم رهبری نشان می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.