تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

۴۰ هزار مترمربع از راه های روستایی و عشایری ایلام بهسازی شد

۴۰ هزار مترمربع از راه های روستایی و عشایری ایلام بهسازی شد
ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی، در مناطقی که پروژه های گازرسانی در محل عبور از جاده ها اجرا می شوند، بیش از ۴۰ هزار مترمربع از راههای عشایری و روستایی ایلام را تعریض و بهسازی کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز با اشاره به اینکه این مجموعه در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی قدم های قابل قبولی برداشته است، افزود: این میزان راه ساخته شده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: برای حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری، بیش از ۱۵ هزار متر مکعب گابیون، آبنما و غیره در مسیر آبراهه ها و مسیل ها در مناطق روستایی استان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه سازه های آبخیز نقش مهمی در ذخیره نزولات جوی و جلوگیری از جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و مناطق شهری و روستایی استان دارد، تصریح کرد: شرکت گاز استان در راستای مسئولیت اجتماعی و در محل عبور خطوط لوله و شبکه های گاز از مسیر رودخانه و مسیل ها عبور کرده اند، اقدام به احداث ۱۵ هزار مترمربع مکعب گابیون و آبنما کرده است که در جهت کمک به آبخیزداری و حفظ منابع آبی زیرزمینی نقش بسزایی دارد.

کشاورز از واگذاری ۱۸۷ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۳۰ مورد مددجویان بهزیستی، ۹۶ مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و ۶۱ مورد خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.

وی اظهار داشت: طی سه ماهه اول سال جاری برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ ۴۱۲ میلیون و ۶۲۵ هزارو ۲۷۰ ریال از پرداخت هزینه‌ی اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌اند/ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.