تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

وزیر بهداشت:

نیروی انتظامی در بحث کرونا همراهی خوبی داشته است

نیروی انتظامی در بحث کرونا همراهی خوبی داشته است
زاهدان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بحران کرونا شاهد همراهی بیش‌از پیش عزیزانمان در نیروی انتظامی بودیم که از زحمات بی بدیل آنان تقدیر می‌شود.

 

دکتر سعید نمکی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از بخش الحاق تنفسی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان اظهارداشت: اقدام جهادی نیروی انتظامی در ایجاد ۶۴ تخت بیمارستانی و انتقال و راه اندازی یک اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: حضور ارزشمند نیروهای ناجا برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح کشور و همراهی با وزارت بهداشت فرآموش نشدنی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس کنار هم بودیم در این اپیدمی کرونا هم نشان دادیم با برادری و دلسوزی نخواهیم گذاشت هیچ بیماری پشت درهای بیمارستان بماند.

وی تصریح کرد: بیمار مبتلا به کرونا با بیماران معمولی متفاوت است و علاوه‌بر امکانات معمولی و تخت بستری، نیاز ویژه‌ای به اکسیژن دارد که تمام تلاش وزات بهداشت بر این مساله معطوف شده است.

نمکی اظهارداشت: به امید خدا با همدلی و مشارکت همه عزیزان از پیک پنجم کرونا هم عبور خواهیم کرد.

معاون بهداری ناجا نیز در این مراسم گفت: تا هر زمان نیاز به کادر بهداشت و درمان ناجا باشد در خدمت مردم و مدافعان سلامت در سیستان و بلوچستان هستیم.

سردار محمدرضا حسینی اظهارداشت: این چند روز در بحث مقابله با کرونا و رسیدگی به مبتلایان به کرونا دوران دفاع مقدس را دوباره تجربه کردیم.

وی تصریح کرد: از زحمات رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مسوولان استانی که به صورت جهادی برای راه اندازی این بخش فعالیت کردند تقدیر و قدردانی می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.