تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

اجتماع اعتراضی نمازگزاران ایلام در محکومیت اهانت به قرآن کریم

اجتماع اعتراضی نمازگزاران ایلام در محکومیت اهانت به قرآن کریم
ایلام - همزمان با اقصی نقاط ایران اسلامی، مردم متدین و نمازگذار ایلام خشم و انزجار خود را از وقاحت و اهانت کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم نشان دادند.

به گزارش ایرنا، مردم ایلام بعد از اقامه نماز جمعه در تجمع خودجوش، مراتب اعتراض خود را به حرکت توهین آمیز کشور سوئد در حمایت این رژیم نسبت به آتش زدن قرآن کریم ابراز کردند.

مردم همیشه در صحنه ایلام، در شعارهایی اعتراضی، خشم خود را نسبت به حرکت مذبوحانه کشور سوئد نشان دادند و سکوت مجامع بین المللی در برابر این حرکات سخیف را محکوم و خواستار برخورد قاطع دولت های اسلامی و مجامع بین المللی با هتاکان قرآن کریم شدند.

راهپیمان معتقد بودند این رفتارهای سخیفانه مسئولان کشور سوئد با سکوت سازمان ملل، چراغ سبز و حمایت های آمریکا و برای خوشایند رژیم صهیونیستی انجام گرفته است.

مردم حاضر در این تجمع اعتراضی با سر دادن شعارهایی چون« اهانت به قرآن رسم منافقین است»، «فتنه و آشوب گری کار منافقین است»، «مرگ سوئد نامسلمان»، «پشت سر هر اهانت توطئه آمریکاست»، « فحاشی و رذالت نقشه اسرائیل است»، «برای رمی شیطان اتحدو اتحدو»، «هرکس به قرآن می کند اهانت، آمریکا از او می‌کند حمایت»، «هیهات منه ذله»، «در سایه حمایت مستکبران ، شیطان اهانت می کند به قرآن»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «به احترام قرآن فریاد کن مسلمان»، «ای حامیان قرآن رخت عزا بپوشید ای مردمان ایران بهر خدا بکوشید»، «از دشمنان بی دین هرگز نمی هراسیم از لشکریان شیاطین نمی هراسیم»، «بر دشمنان قرآن ما تیر آتشینیم ما رهرو حسینیم ساکت نمی شینیم» و شعارهای دیگر ناراحتی و خشم خود را از ایم اقدام مذبوحانه نشان دادند.

در پایان این تجمع بیانیه پایانی محکومیت حرکت اهانت آمیز دولت سوئد نسبت به قرآن کریم قرائت شد.

به گزارش ایرنا، در ماه های اخیر اهانت کنندگان به ساحت قدسی قرآن با حمایت مسئولان سوئد و تحت حفاظت پلیس چندین بار اقدام به آتش زدن قرآن کریم کردند و این حرکات مذبوحانه موجب خشم و انزجار مسلمانان شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.