تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

استاندار ایلام: فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریور متوقف می شود

استاندار ایلام: فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریور متوقف می شود
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه فعالیت تجاری گمرک مهران از هفتم شهریور (۱۲ ماه صفر) متوقف می شود، گفت: این زمانبندی در صورت نیاز تغییر می کند.

حسن بهرام‌نیا روز جمعه پس از بازدید از آخرین وضعیت پروژه های اربعین ۱۴۰۲ در مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع پنج درب ورود و خروج، تعداد ۲ درب برای ورود و سه درب برای خروج زوار در نقطه صفر مرزی مهران انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تعداد درب‌های ورودی و خروجی در صورت ازدحام جمعیت بصورت همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ادامه داد: در همین رابطه سایبان و اتاق کنترل در طرف مقابل مرز مهران نیز ایجاد می‌شود، در فاز اول ۲ هزار متر مربع سایبان برای اربعین امسال در محدوده گیت‌های ورود و خروج ایجاد شده و عملیات احداث مابقی سایبان‌ها در دست اقدام است.

استاندار ایلام با اشاره به راه‌اندازی ۲ تونل شماره یک و ۲ محور ایلام ، مهران نیز گفت: تمام محور ایلام مهران و در نهایت پایانه مرزی چهارخطه می‌شود و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه نخواهیم داشت.

بهرام‌نیا ضمن قدردانی از مدیران و اعضای ستاد اربعین که شبانه روز و جهادی پای کار اربعین هستند، تاکید کرد: اقدامات ارزشمندی در مقام مقایسه با سال گذشته صورت گرفته و استان و مرز مهران مهیای پذیرایی از زائران است.

وی اضافه کرد: فعالیت گمرک تجاری مهران از ۱۲ صفر (هفتم شهریورماه) به دلیل حضور باشکوه زوار متوقف و در صورت نیاز و عدم امکان صادرات، این کار زودتر از موعد مقرر صورت می‌گیرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید از همراهی مرزبانی استان برای ایجاد درب جدید در نقطه صفر مرزی و جابجا کردن بخشی از امکانات به مکان دیگر و سایر اقدامات انجام گرفته در پایانه مرزی از جمله نصب مه‌پاش ها و سایبان‌ها قدردانی کرد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.