تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

پیام تسلیت استاندار ایلام برای درگذشت فعال رسانه ای استان

پیام تسلیت استاندار ایلام برای درگذشت فعال رسانه ای استان
ایلام - استاندار ایلام در پی درگذشت خبرنگار پیشکسوت و فعال رسانه ای و فرهنگی ایلام، در پیامی این ضایعه دردناک را به جامعه خبری و رسانه ای استان و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت درگذشت پژمان مهدوی فر پیشکسوت رسانه ای استان ایلام و رییس بسیج رسانه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز خبرنگار با اخلاق و دلسوز عرصه رسانه استان مرحوم زنده یاد پژمان مهدوی فر که در عرصه آگاهی بخشی به جامعه و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

این خبرنگار متعهد و دلسوز یک انسان با کمال و بامعرفت بود که با رفتنش ما را داغدار این فراق جانسوز کرد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این خبرنگار محجوب و بااخلاق را به خانواده محترم، اصحاب فرهیخته رسانه و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی 

استاندار ایلام

همچنین فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام نیز با صدور پیامی درگذشت خبرنگار و فعال رسانه ای استان پژمان مهدوی فر را تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت برادر عزیز و بسیجی‌ جناب آقای “پژمان مهدوی فر” سرپرست سابق خبرگزاری فارس در استان ایلام و رییس شورای بسیج رسانه استان که از خبرنگاران پرتلاش و سختکوش و خوش نام ایلام بود، را حضور همکاران و جامعه رسانه ای استان ایلام تسلیت می‌گویم؛ برای آن عزیز سفر کرده از خدای منان علّو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه همسر و فرزندان آن مرحوم مغفور، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بی‌شک خدمات آن خبرنگار ساعی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از مجاهدان عرصه قلم و نام‌آشنای حوزه اطلاع‌رسانی و راوی صادق خبر بود، باقیات‌ الصالحات او خواهد بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.