کد خبر : 2491
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

سجادی؛ سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری:

نمایندگان مجلس دهم به‌ویژه تهران به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند

نمایندگان مجلس دهم به‌ویژه تهران به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند
سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری گفت: وقتی کارنامه بسیاری از نمایندگان مجلس فعلی به‌ویژه تهران را بررسی می‌کنیم، از عملکرد ضعیفی برخوردارند و حتی به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند.

پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد  (www.negaheghtesad.ir) 

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مجلس دهم در زمینه برخی قوانین توفیقاتی را به همراه داشته، اما در زمینه کارهای اساسی کشور مانند تحقیق و تفحص در همه امور اداره کشور و حق نظارتی مجلس دهم دارای کارنامه موفقی نیست.

وی افزود: اگر مجلس دهم در حوزه نظارت به خوبی عمل می‌کرد، هم دولت کارآمد می‌شد و هم بسیاری از پیشرفت‌های در بسیاری از حوزه‌ها رقم می‌خورد.

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری خاطرنشان کرد: وقتی کارنامه بسیاری از نمایندگان را به‌ویژه نمایندگان تهران را بررسی می‌کنیم، از عملکرد ضعیفی برخوردارند و حتی به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند.

سجادی با بیان اینکه ۳۰ نفر نماینده تهران حواشی بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند، یادآور شد: این نمایندگان مطالب و حواشی را ایجاد کردند که اصلاً هیچ ارتباطی به مجلس و کارویژه آن ندارد.

وی گفت: برای مردم این سؤال به وجود آمده بود که این نمایندگان وقتی با مواضع خودشان نظام را زیرسؤال می‌برند و حواشی ایجاد می‌کنند، آیا جزء وظایفشان است؟

فعال سیاسی اصولگرا رفتار خارج از عرف برخی نمایندگان مجلس دهم دستاویز مخالفان و معاندان نظام شد، تأکید کرد: این کارها جزء وظایف و صلاحیت نمایندگان مجلس نبوده و همین باعث شد تا مردم دیدگاه خوبی به مجلس دهم نداشته باشند./آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.