کد خبر : 5129
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

نیروهای مسلح در مبارزه با کرونا به ایلام کمک می کنند

نیروهای مسلح در مبارزه با کرونا به ایلام کمک می کنند
ایلام -  استاندار ایلام با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مبارزه با کرونا به این استان کمک می کنند، گفت: استفاده از توان و ظرفیت این نیروها برای کمک به ستاد ملی و استانی کرونا در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد  (www.negaheghtesad.ir) 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک با معاون هماهنگی قرارگاه منطقه ای ارتش غرب کشور، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان، رییس جمعیت هلال احمر و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در پای کار آمدن نیروهای مسلح برای مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: در این راستا قرارگاه ارتش در غرب کشور کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان را بر عهده گرفته است.

وی افزود: همچنین سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان کنترل مبادی ورودی و ضد عفونی دیگر مناطق استان را پوشش می دهند.

استاندار ایلام در ادامه ضمن قدردانی از اهتمام جدی سپاه و نیروی انتظامی در ضد عفونی و کنترل مناطق مختلف و مبادی ورودی استان گفت: امروز در ۱۱ مبادی ورودی استان با دستگاه تب سنج و با کمک دستگاه های متولی ورود و خروج افراد تحت نظر و کنترل است و باید با شدت ادامه یابد.

سلیمانی دشتکی هدف از کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان را علاوه بر اجرای طرح غربالگری، ممانعت از ورد افراد غیر بومی به استان با توجه به ممنوعیت برنامه های سفر نوروزی عنوان کرد./ایرنا

 .

 .

 .

×××

    (گروه رسانه ای ندای زاگرس (ندای زاگرس – سپهرروز – پویاخبر – ماناسپهر – نگاه اقتصاد

http://www.nedayezagros.ir  –  http://www.manasepehr.ir  – http://pooyakhabar.ir  – http://negaheghtesad.ir 

davodsajadi@gmail.com :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.