تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

طرح فاضلاب پایانه مرزی مهران با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است

طرح فاضلاب پایانه مرزی مهران با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت طرح های آب و فاضلاب در مرز مهران، گفت: طرح فاضلاب پایانه مهران با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال تا اربعین سال جاری آماده بهره برداری است.

پرویز ناصری روز جمعه در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو از تاسیسات آبرسانی و خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در پایانه برکت ‌و پایانه مرزی شهید سلیمانی، اظهار کرد: تمامی مواکب و تاسیسات موجود در مهران به آب پایدار دسترسی دارند و حتی در پارکینگ بزرگی که ۴۰ هزار خودرو را در خود جای می دهد نیز هم آب شرب پایدار و بهداشتی و هم سرویس های بهداشتی تعبیه شده است.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده در حوزه‌ فاضلاب در پایانه مرزی مهران گفت: زیرساخت تاسیسات فاضلاب پایانه مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۱شروع شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب، تلاش می شود این پروژه قبل از اربعین حسینی افتتاح و به بهره کامل برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عنوان کرد: زیر ساخت تاسیسات آب و فاضلاب پایانه مرزی مهران از سال های قبل شروع شده و با تلاش های شبانه روزی در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خوشبختانه زیرساخت مناسبی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی صورت گرفته است.

ناصری افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب در پروژه های آب و فاضلاب، شرکت ابفا استان ایلام در زمینه ارتقا سطح سلامت آب و سیستم مدیریت کیفیت آب و فاضلاب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

یزدان رضایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو نیز ضمن ابراز خرسندی و رضایت از اقدامات صورت گرفته بر ضرورت برنامه ریزی مناسب و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین اربعین تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، پیش بینی می شود ۶۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد می کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.