تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

تقدیر از خبرنگاران صنعت بیمه در سندیکای بیمه گران ایران

تقدیر از خبرنگاران صنعت بیمه در سندیکای بیمه گران ایران
نگاه اقتصاد - در مراسمی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی از اهالی رسانه صنعت بیمه تقدیر بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در جلسه روز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲، با حضور دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران، آقای رئوفی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی از اصحاب رسانه صنعت بیمه تجلیل شد.
دکتر کریمی ضمن تبریک روز خبرنگار از اهالی رسانه و خبرنگاران فعال در صنعت بیمه تقدیر کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای رسانه از جمله شهید صارمی را گرامی می داریم و معتقدم حرفه خبرنگاری علاوه بر عشق و علاقه و انگیزه، تعهد می خواهد که به جامعه اعتماد هدیه کند، مشکلات جامعه را به متولیان منعکس نماید.
دبیرکل سندیکای بیمه ضمن قدردانی از تصمیمات کارگروه روابط عمومی سندیکا که تمامی مدیران روابط عمومی در آن عضویت دارند، دبیر اول و دبیر دوم کارگروه، همکاران و مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی و سندیکا تشکر کردند.
ایشان از اظهار نظر دلسوزانه تعدادی از خبرنگاران در جلسه کمال تشکر را داشتند و برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت داشته و با برشمردن و توصیف خبرنگاران صنعت بیمه، سهم این عزیزان و دلسوزان و متعهدین به پیام آوری، آرامش و آسایش و همچنین افزایش ضریب نفوذ بیمه و توسعه و ارتقاء فرهنگ بیمه را قابل توجه اعلام کردند.
گفتنی است در پایان مراسم توسط دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و دبیر کارگروه روابط عمومی، از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.