تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان چهار محال و بختیاری سفر کردند

مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان چهار محال و بختیاری سفر کردند
نگاه اقتصاد

 

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و هیات همراه، با هدف بررسی ظرفیت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با استاندار، شرکت در پنجمین رویداد به وقت شما و حضور در جلسه شورای اداری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه به استان چهار محال و بختیاری، سفر کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر یک روزه، شیری به همراه علیرضا شجاعی باصری مدیر شعب استان و سید رحمان حسین‌ پور رئیس اداره کل روابط عمومی ضمن بررسی عملکرد شعبه مرکزی شهرکرد از باجه‌های بانکی روستایی هوره و دشتی نیز بازدید و پیرامون مباحث کاری و مشکلات با همکاران گفت وگو می‌کنند.

همچنین بهمنی و داود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی و رسول زارعی رئیس اداره کل حراست فیزیکی از شعبه مرکزی فارسان و باجه‌های بانکی روستایی کران، گوشه، تشنیز، سرتشنیز، گشنیزجان و مجتمع فناوری اطلاعات بازدید می‌کنند.

در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل بانک با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب استان و حضوردر اتاق بازرگانی استان برای امضا تفاهم نامه و شرکت در برنامه به وقت شما از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان چهارمحال و بختیاری است.

 

بازدید شیری از باجه‌های بانکی روستایی دشتی و هوره شهرکرد

شیری مدیر عامل پست بانک ایران از باجه‌های بانکی روستایی هوره و دشتی شهرکرد بازدید و وضعیت منابع و مصارف، تعداد چک‌های واگذاری و عودتی، وضعیت کارکرد عابر بانک، تعداد کارت‌های صادره، نحوه پول‌رسانی، سطح دسترسی‌ها، خدمات الکترونیکی، طرح سفیران، وضعیت ساتنا و پایا، وضعیت پرونده‌های تسهیلاتی و سایر شاخص‌های بانکی آن باجه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید از زحمات و تلاش‌های سید باقر موسوی و مرجان ولی‌زاده مسئولان باجه‌های هوره و دشتی قدردانی کرد.

 

بازدید بهمنی و قزلباش از باجه‌های بانکی روستایی سرتشنیز، گشنیزجان و مجتمع فناوری اطلاعات

فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازاریابی بانک از باجه‌های بانکی روستایی سرتشنیز، گشنیزجان شهرستان فارسان و مستقر در ساختمان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرکرد بازدید و ضمن بررسی عملکرد باجه‌های فوق در شاخص‌های بانکی، راهنمایی های لازم برای بهبود عملکرد آن باجه‌ها را ارائه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.