تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

قهرمانی خرمشهر در مسابقات زیر ۱۳ سال‌ مهر عظام کشور/ تیم شایسته ایلام از صعود باز‌ماند

قهرمانی خرمشهر در مسابقات زیر ۱۳ سال‌ مهر عظام کشور/ تیم شایسته ایلام از صعود باز‌ماند
نگاه اقتصاد - مسابقات فوتبال زیر ۱۳ سال باشگاه های‌ مهر عظام کشور با حضور ۱۷ تیم در زمین‌چمن اردوگاه کردان کرج برگزار شد و در پایان تیم خرمشهر برای دومین سال پیاپی عنوان‌ قهرمانی را به دست آورد.

 

در این‌ دوره‌ تیم مهر عظام ایلام در نخستین حضور خود با مربیگری فرج شوهانی از مربیان ارزنده و پیشکسوت نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشت‌ و علیرغم تمام شایستگی ها و کسب ۷ امتیاز در گروه ۵ تیمی و با بدشانسی از صعود به‌ دور حذفی باز‌ماند.

به‌گزارش روابط عمومی مهر عظام ایلام، فرج شوهانی طی گفتگویی با بیان این که بازیکنان ایلام از آمادگی خوبی برخوردار بودند و تنها از روی بدشانسی‌ نتوانستند به دور حذفی صعود کنند، افزود: به توانایی بازیکنان تیم ایمان داشتم و با کمی شانس می‌توانستیم تا فینال برویم.

ایشان با اشاره به این که تیم مهر عظام ایلام در صورت صعود یکی از گزینه های قهرمانی به شمار می رفت، تصریح کرد: تیم ما در دور مقدماتی تیم خرمشهر را متوقف کرده بود و همین تیم هم قهرمان شد و این نشان‌دهنده شایستگی تیم ایلام بود که متأسفانه نتوانستیم در ادامه مسابقات در میدان حضورداشته باشیم.

مربی تیم مهر عظام ایلام سطح مسابقات را بسیار عالی عنوان‌ و اظهار امیدواری کرد که تیم ایلام در مسابقات بعدی بتواند به نتایج شایسته دست پیدا کرده و بر روی سکوی افتخار بایستد.

آکادمی مهر عظام در دو رده دختران و پسران مسابقات فوتبال باشگاه های کشور را برگزار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.